origineel gepost door patman
Jezus man baas j jij merkte nog niet eens dat je bougie's kapot waren, dan moet je vmax al bellen.
En dan lig je hier wat de ruige man uit te hangen dat het allemaal zo gemakkelijk is.
Ik heb het ook zelf gedaan met heel erg veel hulp van een vriend en er kwam toch heel wat bij kijken.
Frank Janssen is iemand die kwaliteit levert en daar hangt nu eenmaal een prijskaartje tegenover.
Ook ik moet leren he

Ik hang niet de ruige man uit... maar een blok swap is echt niet zo moeilijk als dat mensen willen dat het is!
Stel;
Als jij naar zo iemand gaat die een blok inbouwt en je vraag wat t kost... dan gaat die beste meneer eens aan zn sik draaien, denkbeeldige rekensommetjes in zn hoofd doen en dan komtie met een bedrag. Dat jij waarschijnlijk accepteert, want
A: Je kan het zelf niet, daarom ben je bij hem en dat weet ie
B: Je hebt weinig vergelijkingsmateriaal, dus t zal wel
C: Je wil nou eindelijk actie, je wil rijden!
Dit is geen persoonlijk aanval op iemand, ook niet op degene in t topic. Wat ik wil zeggen is dat er veel mensen rucksichtlos een forse klap geld uitgeven zonder echt te beseffen wat het werk nou eigenlijk inhoud. Prijs tov wat je krijgt, daar is de verhouding denk ik soms zoek. Dat is t enige punt dat ik wilde maken.