D DerDome Lid 28 nov 2013 #1 Hallo mensen, Ik rijd vandaag op de snelweg en ineens krijg ik een melding in me boardcomputer van.. Pakking Vloeistofpeil.. Iemand een idee wat dit is of kan zijn? En wat ik het beste kan doen ook
Hallo mensen, Ik rijd vandaag op de snelweg en ineens krijg ik een melding in me boardcomputer van.. Pakking Vloeistofpeil.. Iemand een idee wat dit is of kan zijn? En wat ik het beste kan doen ook
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 28 nov 2013 #2 Waarschijnlijk had je het antwoordt door zoeken heel snel gevonden ruitensproeier vloeistof bijvullen!!
Waarschijnlijk had je het antwoordt door zoeken heel snel gevonden ruitensproeier vloeistof bijvullen!!
D DerDome Lid 28 nov 2013 #3 Haha... Oke nooit verwacht met die melding.. Dacht er is iets met een sensor bij afdichting ofzo.. Maar bedankt voor de reactie, ging iets van 2 liter in dus zal het wel geweest zijn inderdaad!!!
Haha... Oke nooit verwacht met die melding.. Dacht er is iets met een sensor bij afdichting ofzo.. Maar bedankt voor de reactie, ging iets van 2 liter in dus zal het wel geweest zijn inderdaad!!!
M mich89 Post best veel 29 nov 2013 #4 Pakkingvloeistofpijl dan is inderdaad je reservoir leeg voor de ruitensproeier Schrok ook de eerste keer met die melding :wtf
Pakkingvloeistofpijl dan is inderdaad je reservoir leeg voor de ruitensproeier Schrok ook de eerste keer met die melding :wtf
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 29 nov 2013 #5 Ik snap er ook niks van dat Opel dat niet met een software update verholpen heeft, want volgens mij hebben alle Astra H types dit.
Ik snap er ook niks van dat Opel dat niet met een software update verholpen heeft, want volgens mij hebben alle Astra H types dit.
M mich89 Post best veel 29 nov 2013 #7 Welke bouwjaar is de jouwe dan mrzuko? Misschien dat dat uitmaakt ?
M mrzuko Komt weleens kijken 30 nov 2013 #8 Stand waswater controleren. Dat staat er precies. Bj 2006
M mich89 Post best veel 2 dec 2013 #9 De mijne is 2005, zal denk ik dan qua bouwjaar uitmaken. of misschien een update van software ?
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 2 dec 2013 #10 Allen het eerste modeljaar had er destijds last van (2004)
M mich89 Post best veel 2 dec 2013 #11 Hoe kan het dat de mijne dan aangeeft pakkingvloeistof i.p.v. stand was water controleren? Heeft dit met een update van software te maken stefanDTI ?
Hoe kan het dat de mijne dan aangeeft pakkingvloeistof i.p.v. stand was water controleren? Heeft dit met een update van software te maken stefanDTI ?