M mrmonkey Loopt hier de deur plat 3 nov 2010 #81 origineel gepost door mies&geri krijgen we @%^&* tekens in kentekens hahahah groet michel @%^&-GVD-1 :jerry
origineel gepost door mies&geri krijgen we @%^&* tekens in kentekens hahahah groet michel @%^&-GVD-1 :jerry
G Ghanz Forumbewoner 3 nov 2010 #82 origineel gepost door henk 400rr origineel gepost door Arjen origineel gepost door louwe 16 klepper hmmm 666 zou mij wel wat lijken Verklaar:hmmz 666= duivelsgetal of satansgetal (getal van het beest) of het teken van de antichrist. Ook is het de titel(song) van een album van Iron Maiden begin jaren '80 (beter bekend bij ouwe hardrockers) Kans lijkt mij klein dat dit nummer ooit op een nummerbord zal verschijnen. the number of the beast ligt hier wel op de plank henk. dus ook bekend bij jonge hardrockers x-LMM-x zullen we ook wel niet tegen komen
origineel gepost door henk 400rr origineel gepost door Arjen origineel gepost door louwe 16 klepper hmmm 666 zou mij wel wat lijken Verklaar:hmmz 666= duivelsgetal of satansgetal (getal van het beest) of het teken van de antichrist. Ook is het de titel(song) van een album van Iron Maiden begin jaren '80 (beter bekend bij ouwe hardrockers) Kans lijkt mij klein dat dit nummer ooit op een nummerbord zal verschijnen. the number of the beast ligt hier wel op de plank henk. dus ook bekend bij jonge hardrockers x-LMM-x zullen we ook wel niet tegen komen
G Ghanz Forumbewoner 3 nov 2010 #83 origineel gepost door henk 400rr origineel gepost door Arjen origineel gepost door louwe 16 klepper hmmm 666 zou mij wel wat lijken Verklaar:hmmz 666= duivelsgetal of satansgetal (getal van het beest) of het teken van de antichrist. Ook is het de titel(song) van een album van Iron Maiden begin jaren '80 (beter bekend bij ouwe hardrockers) Kans lijkt mij klein dat dit nummer ooit op een nummerbord zal verschijnen. the number of the beast ligt hier wel op de plank henk. dus ook bekend bij jonge hardrockers x-LMM-x zullen we ook wel niet tegen komen
origineel gepost door henk 400rr origineel gepost door Arjen origineel gepost door louwe 16 klepper hmmm 666 zou mij wel wat lijken Verklaar:hmmz 666= duivelsgetal of satansgetal (getal van het beest) of het teken van de antichrist. Ook is het de titel(song) van een album van Iron Maiden begin jaren '80 (beter bekend bij ouwe hardrockers) Kans lijkt mij klein dat dit nummer ooit op een nummerbord zal verschijnen. the number of the beast ligt hier wel op de plank henk. dus ook bekend bij jonge hardrockers x-LMM-x zullen we ook wel niet tegen komen
O opelfreak Komt weleens kijken 3 nov 2010 #87 Originally posted by biancaatje een vriend van mij heb GHB in zijn kenteken......... leuk je kenteken met een partydrug erin hihihi leuk is die, heeft een maat van me ook op zijn Toyota Supraking:
Originally posted by biancaatje een vriend van mij heb GHB in zijn kenteken......... leuk je kenteken met een partydrug erin hihihi leuk is die, heeft een maat van me ook op zijn Toyota Supraking:
T theunm Loopt hier de deur plat 3 nov 2010 #89 origineel gepost door schuitje was zeker een maandagmorgen kenteken nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. elke dag sturen wij en lijst met auto's die moeten worden voorzien van en kenteken. als antwoord komt die lijst terug met daaraan gekoppeld een kentenken. dus als 300 auto's op de lijst staan. zijn dus de eerste 300 vrij kentekens vor de club zeg maar als daar dan ergens 01nsb1 inzit ben je dus de klos. wat je normaal controleert is of elke auto een kenteken heeft. Het laten maken van de platen gaat op de zelfde manier. de monteur en de maker van de platen zijn de eersten het zien. theun
origineel gepost door schuitje was zeker een maandagmorgen kenteken nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. elke dag sturen wij en lijst met auto's die moeten worden voorzien van en kenteken. als antwoord komt die lijst terug met daaraan gekoppeld een kentenken. dus als 300 auto's op de lijst staan. zijn dus de eerste 300 vrij kentekens vor de club zeg maar als daar dan ergens 01nsb1 inzit ben je dus de klos. wat je normaal controleert is of elke auto een kenteken heeft. Het laten maken van de platen gaat op de zelfde manier. de monteur en de maker van de platen zijn de eersten het zien. theun
O opelfreak Komt weleens kijken 3 nov 2010 #90 Originally posted by biancaatje een vriend van mij heb GHB in zijn kenteken......... leuk je kenteken met een partydrug erin hihihi leuk is die, heeft een maat van me ook op zijn Toyota Supraking:
Originally posted by biancaatje een vriend van mij heb GHB in zijn kenteken......... leuk je kenteken met een partydrug erin hihihi leuk is die, heeft een maat van me ook op zijn Toyota Supraking:
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #91 origineel gepost door GlennGSI JBL heb ik ook al gezien, is misschien wel leuk voor als Dennis ( JBLfreak ) een auto koopt dat is opzich wel zo alleen hoef k geen nieuwe auto dettje V6 rijd prima
origineel gepost door GlennGSI JBL heb ik ook al gezien, is misschien wel leuk voor als Dennis ( JBLfreak ) een auto koopt dat is opzich wel zo alleen hoef k geen nieuwe auto dettje V6 rijd prima
T theunm Loopt hier de deur plat 3 nov 2010 #92 origineel gepost door schuitje was zeker een maandagmorgen kenteken nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. elke dag sturen wij en lijst met auto's die moeten worden voorzien van en kenteken. als antwoord komt die lijst terug met daaraan gekoppeld een kentenken. dus als 300 auto's op de lijst staan. zijn dus de eerste 300 vrij kentekens vor de club zeg maar als daar dan ergens 01nsb1 inzit ben je dus de klos. wat je normaal controleert is of elke auto een kenteken heeft. Het laten maken van de platen gaat op de zelfde manier. de monteur en de maker van de platen zijn de eersten het zien. theun
origineel gepost door schuitje was zeker een maandagmorgen kenteken nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. elke dag sturen wij en lijst met auto's die moeten worden voorzien van en kenteken. als antwoord komt die lijst terug met daaraan gekoppeld een kentenken. dus als 300 auto's op de lijst staan. zijn dus de eerste 300 vrij kentekens vor de club zeg maar als daar dan ergens 01nsb1 inzit ben je dus de klos. wat je normaal controleert is of elke auto een kenteken heeft. Het laten maken van de platen gaat op de zelfde manier. de monteur en de maker van de platen zijn de eersten het zien. theun
R RonaldH Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #93 origineel gepost door theunm nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. ben er pas nog geweest op cursus. wat een kutdrempels op jullie terrein
origineel gepost door theunm nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. ben er pas nog geweest op cursus. wat een kutdrempels op jullie terrein
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #94 origineel gepost door GlennGSI JBL heb ik ook al gezien, is misschien wel leuk voor als Dennis ( JBLfreak ) een auto koopt dat is opzich wel zo alleen hoef k geen nieuwe auto dettje V6 rijd prima
origineel gepost door GlennGSI JBL heb ik ook al gezien, is misschien wel leuk voor als Dennis ( JBLfreak ) een auto koopt dat is opzich wel zo alleen hoef k geen nieuwe auto dettje V6 rijd prima
8 8klepper Komt weleens kijken 5 nov 2010 #95 origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse
origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse
R RonaldH Hoort bij de inboedel 4 nov 2010 #96 origineel gepost door theunm nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. ben er pas nog geweest op cursus. wat een kutdrempels op jullie terrein
origineel gepost door theunm nu werk ik in leusden bij een niet nader te noemen importeur. ben er pas nog geweest op cursus. wat een kutdrempels op jullie terrein
A arjontje Forumbewoner 5 nov 2010 #97 origineel gepost door 8klepper origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse Er rijd ook een c klasse met F FWD rond. Die had ik gister op mijn werk
origineel gepost door 8klepper origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse Er rijd ook een c klasse met F FWD rond. Die had ik gister op mijn werk
8 8klepper Komt weleens kijken 5 nov 2010 #98 origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse
origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse
V Vinci Forumbewoner 6 nov 2010 #99 Lachen ja... wat dacht je van 10-PSV-0... En dat uitgeven aan een Rotterdammer...
A arjontje Forumbewoner 5 nov 2010 #100 origineel gepost door 8klepper origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse Er rijd ook een c klasse met F FWD rond. Die had ik gister op mijn werk
origineel gepost door 8klepper origineel gepost door vincent23 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door McKaamos Lol, sja, KGB is ook al gedrukt Ik ga me echt krom lachen als ze 69-XXX-* ook doen Die KGB zag ik gister ook was een politie auto wij hebben idd een onopvallende politiewagen rijden met KGB in het kenteken :jerry:jerry gr vinc SS past beter, tis maar een kenteken, rijd hier een mof in de buurt rond met een of andere Benz E klasse met kenteken F-FWD-01 das wel klasse Er rijd ook een c klasse met F FWD rond. Die had ik gister op mijn werk