L lenny0202 Komt weleens kijken 20 jun 2012 #1 Goedendag allemaal Ik heb een foutcode in mn cali zitten en heb um vandaag met paperclip uit gelezen en kom tot de code 16 kan iemand mij vertellen wat dat is en hoe en wat verders te doen ? mvg Lenny
Goedendag allemaal Ik heb een foutcode in mn cali zitten en heb um vandaag met paperclip uit gelezen en kom tot de code 16 kan iemand mij vertellen wat dat is en hoe en wat verders te doen ? mvg Lenny
L lenny0202 Komt weleens kijken 21 jun 2012 #3 Hey killa waar kan ik dat ding vinden dan ? en hoe oplossen ? mvg Lenny
L lenny0202 Komt weleens kijken 22 jun 2012 #6 iemand ? de foutmelding is ook niet constant dat het lampje brand ene keerbinne 5 min andere keer 2 uur dus beetje vreemd allemaal grtz lenny
iemand ? de foutmelding is ook niet constant dat het lampje brand ene keerbinne 5 min andere keer 2 uur dus beetje vreemd allemaal grtz lenny
L lenny0202 Komt weleens kijken 23 jun 2012 #8 ik weet ook niet , mis heb ik wel iets verkeerd gedaan met uitlezen hij knippert eerst 1 x daarna 6 x dus neem aan dat dat foutcode 16 is tog ? maar zal straks nog een keer uitlezen miss wordt ik wel gek :hmmz
ik weet ook niet , mis heb ik wel iets verkeerd gedaan met uitlezen hij knippert eerst 1 x daarna 6 x dus neem aan dat dat foutcode 16 is tog ? maar zal straks nog een keer uitlezen miss wordt ik wel gek :hmmz