Valentinovisker
Lid
Hey hallo allemaal ik zit met een probleem mijn Opel Astra g 1.6 16v uit 2003 word heel gouw warm als ik stil sta dat tie zegmaar stagiaire draait of als ik in de file staat dan zie je de temperatuur meter heel snel stijgen nou was toevallig mijn radiateur lek aan de onderkant dus die had ik vervangen en ik weet dat niet zo heel veel uitmaakt waardoor de ventilator niet aanslaat of in iedergeval niet heel vaak nou heb ik hem uitgelezen en toen kwamen deze 2 codes omhoog p1483 koelventilatorrelais 3 funktionerings-storing en p1482 koelventilatorrelais 2 funktionerings-storing zaten erin wie weet wat ik kan controleren wat eventueel de storing kan zijn zou dat eventueel de relais zelf in de moter ruimte kunnen zijn die eventueel kortsluiting hebben gehad of de weerstand zelf die op koelventilator zelf zit of iets met de thermostaat of thermostaathuis ik hoop graag dat iemand mij zou kunnen helpen of in iedergeval mee kan denken
Gr Valentino
Gr Valentino