K ketel1 Komt weleens kijken 22 feb 2016 #1 Hallo Heb al een poos dat motormanagement gaat branden. Storing p0141 vectra c Heb al 2 keer labda vervangen zonder resultaat Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt
Hallo Heb al een poos dat motormanagement gaat branden. Storing p0141 vectra c Heb al 2 keer labda vervangen zonder resultaat Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 22 feb 2016 #2 Z18XE? Originele lambda sensor of imitatie? Wat is de waarde van lambdasensor verwarming element? Kabel meten tot ECU?
Z18XE? Originele lambda sensor of imitatie? Wat is de waarde van lambdasensor verwarming element? Kabel meten tot ECU?
K ketel1 Komt weleens kijken 22 feb 2016 #3 Hallo z22se is mijn motorcode klopt heating bank 1 sensor 2 geeft ie aan welke kleur kabel moet ik meten? Voor verwarming
Hallo z22se is mijn motorcode klopt heating bank 1 sensor 2 geeft ie aan welke kleur kabel moet ik meten? Voor verwarming
wim-v6 Forumbewoner 22 feb 2016 #4 Sensor 2 is katalysator onvoldoende werking. Ofwel 1e katalysator gaar. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Sensor 2 is katalysator onvoldoende werking. Ofwel 1e katalysator gaar. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 23 feb 2016 #5 Klopt volledig, heeft mijne ook (rijd zonder cat) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk