B brian1987 Komt weleens kijken 3 mrt 2015 #1 ik zal me even voorstellen ik ben brian mijn n van de automaatbak valt soms uit en bij het uitlezen geeft hij aan : control board corrupt kan iemand mij misschien vertellen wat er aan de hand kan zijn mvg brian
ik zal me even voorstellen ik ben brian mijn n van de automaatbak valt soms uit en bij het uitlezen geeft hij aan : control board corrupt kan iemand mij misschien vertellen wat er aan de hand kan zijn mvg brian
B brian1987 Komt weleens kijken 3 mrt 2015 #3 Bij het uitlezen geeft hij aan control board corrupt Alle schakels gaan goed Alleen in neutral gaat hij niet
Bij het uitlezen geeft hij aan control board corrupt Alle schakels gaan goed Alleen in neutral gaat hij niet
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 3 mrt 2015 #4 Ik vind geen fouten zoals u beschreven in de AF20 versnellingsbak. Sorry, geen hulp hier. Plaats de print screen.
Ik vind geen fouten zoals u beschreven in de AF20 versnellingsbak. Sorry, geen hulp hier. Plaats de print screen.
H Haasje17 Forumbewoner 3 mrt 2015 #5 Waarmee lees jij hem uit? Heb je een printscreen? Valt de motor uit of wat valt er precies uit?
B brian1987 Komt weleens kijken 3 mrt 2015 #6 Hij start niet meer omdat hij niet in n gaat hij is door iemand met apparatuur ervoor uitgelezen heb er geen print van..
Hij start niet meer omdat hij niet in n gaat hij is door iemand met apparatuur ervoor uitgelezen heb er geen print van..