H Haasje17 Forumbewoner 26 jul 2014 #1 shaktibiharie: soepkiepe: TWA: corsaracer: nova: FnF_racer: GTS Vectra: -BlendjuH-: Seth: petrolhead: gose91: NoFear1696: Gait Uutdedroad: KadAstra-EF: Ik zou zeggen stem ze! Je kunt stemmen tot 3 augustus.
shaktibiharie: soepkiepe: TWA: corsaracer: nova: FnF_racer: GTS Vectra: -BlendjuH-: Seth: petrolhead: gose91: NoFear1696: Gait Uutdedroad: KadAstra-EF: Ik zou zeggen stem ze! Je kunt stemmen tot 3 augustus.
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 jul 2014 #2 Soepkiepe gestemd vanwege zn eindeloze inzet om zn D op de weg te houden :thumb Rik
N NoFear1696 Komt hier geregeld 27 jul 2014 #5 Nova gestemd omdat een Kadett wel roest maar de liefde ervoor nietl :wub
S Silence Post best veel 6 aug 2014 #7 Nieuwe ronde nieuwe kansen. Het is al 3 augustus geweest en zo te zien heeft soepkiepe gewonnen, gefeliciteerd aan jou nu de eer om een nieuwe wedstrijd op te starten.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Het is al 3 augustus geweest en zo te zien heeft soepkiepe gewonnen, gefeliciteerd aan jou nu de eer om een nieuwe wedstrijd op te starten.
N nova.... Forumbewoner 6 aug 2014 #8 Bedankt voor het stemmen op onze oude liefde :thumb Soepkiepe proficiat!
H Haasje17 Forumbewoner 6 aug 2014 #9 Ik heb hem een pm gestuurd. Gelukkig, had zelf ook op hem gestemd!
S soepkiepe Forumbewoner 6 aug 2014 #11 thnx allemaal. nu komt het moeilijkste.. iets bedenken wat nog niet geweest is haha.
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 aug 2014 #12 Gefeliciteerd Soepkiepe !!!! Je eerste overwinning De 2 die op mij gestemd hebben: bedankt dat jullie mijn foto de moeite waard vonden voor een stem :wors :wors Rik
Gefeliciteerd Soepkiepe !!!! Je eerste overwinning De 2 die op mij gestemd hebben: bedankt dat jullie mijn foto de moeite waard vonden voor een stem :wors :wors Rik
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 6 aug 2014 #13 graag gedaan Rik.. :angel Gefeliciteerd Harjan, ben benieuwd wat jij bedenkt. :thumb @ Midnight Black: dat effect is allemaal dankzij een boerenstal, lagere zon, en een oude digitale camera... :angel :jerry
graag gedaan Rik.. :angel Gefeliciteerd Harjan, ben benieuwd wat jij bedenkt. :thumb @ Midnight Black: dat effect is allemaal dankzij een boerenstal, lagere zon, en een oude digitale camera... :angel :jerry