D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 23 okt 2012 #61 * eerste inzending verwijderd * Kwaliteit is crapp maargoed dit is mijn inzending
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 okt 2012 #62 @petrolhead wrote:@KadAstra-EF wrote:Hier is ie: Foto wederom genomen bij het monument te Marrum. (In herinnering dat de Friese dijken op Deltahoogte zijn gebracht.) Ik heb beide auto's gebruikt voor de foto. Het laatste daglicht verlaat ons land....... Rik Rik, mijn complimenten voor je creativiteit... dat mag beloond worden met mijn stem :thumb Dank je wel. Het was even nadenken van: hoe zet ik de auto's neer, hoe gaat de zon onder maar al met al zeer goed geslaagd. Rik
@petrolhead wrote:@KadAstra-EF wrote:Hier is ie: Foto wederom genomen bij het monument te Marrum. (In herinnering dat de Friese dijken op Deltahoogte zijn gebracht.) Ik heb beide auto's gebruikt voor de foto. Het laatste daglicht verlaat ons land....... Rik Rik, mijn complimenten voor je creativiteit... dat mag beloond worden met mijn stem :thumb Dank je wel. Het was even nadenken van: hoe zet ik de auto's neer, hoe gaat de zon onder maar al met al zeer goed geslaagd. Rik
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 11 okt 2012 #63 *verwijderd* Mijn inzending king: Inzending @ the last page
S soepkiepe Forumbewoner 22 okt 2012 #64 hmmzzz, kan mijne net zo goed weg halen als ik de rest hier zo zie haha en tsja, er ff op uit gaan voor een foto zit er niet meer in voor mij als ik (h)opel(l)oos ben.... :jerry :jerry
hmmzzz, kan mijne net zo goed weg halen als ik de rest hier zo zie haha en tsja, er ff op uit gaan voor een foto zit er niet meer in voor mij als ik (h)opel(l)oos ben.... :jerry :jerry
P petrolhead Loopt hier de deur plat 17 okt 2012 #65 @KadAstra-EF wrote:Hier is ie: Foto wederom genomen bij het monument te Marrum. (In herinnering dat de Friese dijken op Deltahoogte zijn gebracht.) Ik heb beide auto's gebruikt voor de foto. Het laatste daglicht verlaat ons land....... Rik Rik, mijn complimenten voor je creativiteit... dat mag beloond worden met mijn stem :thumb
@KadAstra-EF wrote:Hier is ie: Foto wederom genomen bij het monument te Marrum. (In herinnering dat de Friese dijken op Deltahoogte zijn gebracht.) Ik heb beide auto's gebruikt voor de foto. Het laatste daglicht verlaat ons land....... Rik Rik, mijn complimenten voor je creativiteit... dat mag beloond worden met mijn stem :thumb
K KoekieTurbo Post best veel 22 okt 2012 #66 Ik wil mijn inzending omzetten naar deze, omdat ik ook eens wat tijd over had, en een grappig creatief idee :jerry Misschien niet mooier dan mijn vorige, maar ik vind m wel origineler :agent Ff klikken voor grote foto!
Ik wil mijn inzending omzetten naar deze, omdat ik ook eens wat tijd over had, en een grappig creatief idee :jerry Misschien niet mooier dan mijn vorige, maar ik vind m wel origineler :agent Ff klikken voor grote foto!
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 17 okt 2012 #67 nieuwe inzending, mede mogelijk gemaakt door R Voskes te Raalte.
S soepkiepe Forumbewoner 17 okt 2012 #68 @KoekieTurbo wrote: En já, het was daar écht donker.. Sluitertijd van 15 seconden king: heb je je camera op een statief staan zeker? had ook zulke fotos, allemaal bewogen omdat ik geen paar tellen mijn handen 100% stil kon houden haha
@KoekieTurbo wrote: En já, het was daar écht donker.. Sluitertijd van 15 seconden king: heb je je camera op een statief staan zeker? had ook zulke fotos, allemaal bewogen omdat ik geen paar tellen mijn handen 100% stil kon houden haha
T trashmetal Forumbewoner 17 okt 2012 #69 @PeterNoFear wrote: Vond 'm wel grapsig Eerst zag ik koekie's foto en dacht, leuke setting, mooie foto en het model :wors alleen jammer dat ie een klein beetje vuil onderaan ziet En dan zie je dit :jerry
@PeterNoFear wrote: Vond 'm wel grapsig Eerst zag ik koekie's foto en dacht, leuke setting, mooie foto en het model :wors alleen jammer dat ie een klein beetje vuil onderaan ziet En dan zie je dit :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 okt 2012 #70 Hier is ie: Foto wederom genomen bij het monument te Marrum. (In herinnering dat de Friese dijken op Deltahoogte zijn gebracht.) Ik heb beide auto's gebruikt voor de foto. Het laatste daglicht verlaat ons land....... Rik
Hier is ie: Foto wederom genomen bij het monument te Marrum. (In herinnering dat de Friese dijken op Deltahoogte zijn gebracht.) Ik heb beide auto's gebruikt voor de foto. Het laatste daglicht verlaat ons land....... Rik
M marcelnl Post best veel 15 okt 2012 #74 Gemaakt afgelopen zaterdag, tegen de schemering, met de drijgende wolken op de achtergrond in Batavia-haven. omgezet naar Cyanotyp voor de blauwe kleur en de dramatische uiterlijk izm de donkere wolken
Gemaakt afgelopen zaterdag, tegen de schemering, met de drijgende wolken op de achtergrond in Batavia-haven. omgezet naar Cyanotyp voor de blauwe kleur en de dramatische uiterlijk izm de donkere wolken
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 22 okt 2012 #76 Ja écht, de tering.. erg mooie inzendingen allemaal!
S Silver Loopt hier de deur plat 11 okt 2012 #77 @BlueAstraG wrote:Nice contest Kim! Ik ben van de partij! :thumb Ter info: heb er zat maar ga er 1 speciaal maken. mooi man, ik ga er ook speciaal 1 maken. Ik werk ''s nachts.. ben dus iedere nacht onderweg met de Assie.
@BlueAstraG wrote:Nice contest Kim! Ik ben van de partij! :thumb Ter info: heb er zat maar ga er 1 speciaal maken. mooi man, ik ga er ook speciaal 1 maken. Ik werk ''s nachts.. ben dus iedere nacht onderweg met de Assie.
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 okt 2012 #78 Hele mooie foto inderdaad :thumb Ik ga vanavond hopelijk ook een mooie foto inzenden. Ga straks op pad king: Rik
Hele mooie foto inderdaad :thumb Ik ga vanavond hopelijk ook een mooie foto inzenden. Ga straks op pad king: Rik
S soepkiepe Forumbewoner 11 okt 2012 #79 was eerst ff aan het twijfelen tussen mijn angel eyes in het donker, maar ja, daar bestaan al zoveel fotos van deze heb ik gemaakt omdat ik daar de zonneband er net op geplakt had, of om mijn blauwe binnen verlichting, weet het niet meer of was het nou om mijn mooie hele witte kappen haha aan het dashboard valt wel te zien dat ie nog niet helemaal opgeruimd was
was eerst ff aan het twijfelen tussen mijn angel eyes in het donker, maar ja, daar bestaan al zoveel fotos van deze heb ik gemaakt omdat ik daar de zonneband er net op geplakt had, of om mijn blauwe binnen verlichting, weet het niet meer of was het nou om mijn mooie hele witte kappen haha aan het dashboard valt wel te zien dat ie nog niet helemaal opgeruimd was
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 11 okt 2012 #80 Nice contest Kim! Ik ben van de partij! :thumb Ter info: heb er zat maar ga er 1 speciaal maken.