Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik weet niet of ik tijd ga krijgen om mijn idee uit te voeren, maar ik vond dit toch ook al wel humor:
Nog even napraten op de Opel-meeting....toen de motorkap van de Ibiza open ging, waren ze er als de kippen bij (helaas staat dat moment net niet op de foto).
@RISL wrote:Ik weet niet of ik tijd ga krijgen om mijn idee uit te voeren, maar ik vond dit toch ook al wel humor:
Nog even napraten op de Opel-meeting....toen de motorkap van de Ibiza open ging, waren ze er als de kippen bij (helaas staat dat moment net niet op de foto).
Toen de kap open ging keek ik effe net de andere kant op :jerry
Ik denk dat veel mensen foto's inzenden die ze al eens gemaakt hebben en er niet speciaal voor op pad gaan (inclusief mezelf trouwens deze keer). Dat verklaart waarschijnlijk het lage aantal inzendingen.
hoo hoo ik wil ook nog meedoen, was ik van plan om morge paar foto's te gaan schieten zie ik dat morgen om 13.00uur de wedstrijd gesloten word, kunnen we dat niet uitstellen tot 5 uur ofzo king: dan kan ik namelijk ook nog meedoen