Fotowedstrijd#34 "Focus"

Ik start maar een nieuwe fotowedstrijd, omdat er al een tijdje geen gestart is door de vorige winnaar.

Dit is de 34e fotowedstrijd met als titel "focus".

De bedoeling is dat er focus wordt gelegd op één deel van je auto.

bv. het logo, de velgen o.i.d.

Voorbeelden:

2hrd15h.jpg

2j2jfno.jpg

Toch nog even de regels op een rijtje:

- Er moet minimaal 1 opel op de foto staan

- De Opel op de foto hoeft niet persé je eigen Opel te zijn.

- Per deelnemer mag er één foto worden ingestuurd

- Geen jatwerk! Alleen eigen foto's plaatsen (dus foto's die je zelf gemaakt hebt).

- Inzenden mag de komende twee weken, dus tot woensdag 1 april om 23:59 uur.

- Na het inzenden is er 1 week de tijd om te stemmen, dus tot woensdag 8 april 2015 om 23:59 uur.

- Alleen de eerste 50 inzendingen zullen worden beoordeeld (dit i.v.m. de poll waarin maximaal 50 opties kunnen worden ingegeven).

- De winnaar krijgt een PB van mij dat ie heeft gewonnen :thumbup en dus de volgende wedstrijd mag organiseren.

Goed iniatief. Als er geen nieuwe wedstrijd had gekomen voor zondag, had ik er zelf opnieuw leven in geblazen.

Lijkt me een thema waar veel mensen iets mee kunnen! Ik ga ook kijken of ik iets moois kan inzenden :thumb

Je zegt geen "fotoshop" maar bovenstaande foto's zijn compleet kapot gemaakt door filters. Denk dat je daar ook streng in moet zijn.

@Stender wrote:Je zegt geen "fotoshop" maar bovenstaande foto's zijn compleet kapot gemaakt door filters. Denk dat je daar ook streng in moet zijn.

Heb t veranderd, wist niet dat filters ook als fotoshop werden gezien.

Durf hem bijna niet te posten... Maar toch

Morgen gaat er een sopje overheen!

1AA458E5-7EF2-4135-9F64-65BB206BDC62_zps2cjxzu4y.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

@warhamstr wrote:Op al die foto's is bijna alles scherp... volgens mij is dat niet de bedoeling :P

Mijn velg is scherp, de Kadett niet. Maar ik zie inderdaad ook een paar mooie foto's waar alles scherp is.

Nog een voorbeeld tussendoor. Het hoeft niet verplicht onscherp te zijn, tenzij je anders niet ziet waar de focus op bedoeld is.

6jj7sg.jpg

Lees nergens dat dat niet mocht.

Toch nog even de regels op een rijtje:

- Er moet minimaal 1 opel op de foto staan

- De Opel op de foto hoeft niet persé je eigen Opel te zijn.

- Per deelnemer mag er één foto worden ingestuurd

- Geen jatwerk! Alleen eigen foto's plaatsen (dus foto's die je zelf gemaakt hebt).

- Inzenden mag de komende twee weken, dus tot woensdag 1 april om 23:59 uur.

- Na het inzenden is er 1 week de tijd om te stemmen, dus tot woensdag 8 april 2015 om 23:59 uur.

- Alleen de eerste 50 inzendingen zullen worden beoordeeld (dit i.v.m. de poll waarin maximaal 50 opties kunnen worden ingegeven).

- De winnaar krijgt een PB van mij dat ie heeft gewonnen en dus de volgende wedstrijd mag organiseren.

Terug
Naar boven