Fotowedstrijd 15: 'Actie' -Stemmen-

dtbroel

Post weinig
Zo, we zijn toegekomen aan het stemmen voor deze fotowedstrijd.

Er zijn mooie foto's binnengekomen en het zal denk ik vrij spannend gaan worden.

Nog even de opdracht;

Het onderwerp overlapt het vorige wel een beetje, maar nu kun je ook andere kanten op!

Laat je gedachten in de vrije loop, als er maar actie in de foto zit. Dit kan zijn snelheid, een burnout, een drift, etc, etc.

Het moet echter ook toegankelijk zijn voor de mensen die hun banden liever heel laten, geen rwd hebben, of wat dan ook.

Ga er dus lekker op uit en probeer er iets moois van te maken!

De inzendingen

Oeteldonkie

211jtdi.jpg

noogy2000

5797977840_666c77ca2c_b.jpg

RISL

OpelMantaB2bj19853Gerrit-JanToomen_zpsf28ad5d6.jpg

kurtmanta

IMG_0197_zpsfb10ad03.jpg

Silver

ascona006-2.jpg

vectra208v

DSC00424.jpg

Pastra

DSC_0661_zps9020e1cc.jpg

Tech 1

2013ovd.jpg

petrolhead

DSC08011copy_1.jpg

KadAstra-EF

DSC01481.jpg

Kies dus de beste foto en breng je stem uit! :afro

Mijn stem gaat naar Tech1 :thumb

Mooie scherpe actiefoto met een zootje zand erachter te stuiven dus die fotograaf moet maar een ander plekkie zoeken.

Ja, mooie foto :)

Rik ;)

Twijfdelde tussen Noogy2000 en Tech1.

Heb gekozen voor Noogy, dat is toch net effe de moeilijkere foto om te maken: niet onderbelicht en een wat langere sluitertijd om genoeg beweging in de foto te krijgen.

Foto van Tech 1 is ook super voor het moment, maar geeft de actie niet echt weer.

Ook op ome Rikkerd gestemd, heerlijk die foto... Ga ik toch effen 10/15jaar terug in de tijd toen ik als klein ventje me pa altijd mee helpte aan zijn Kadettje.

Even m'n foto weer teruggeplaatst,ik had hem gisteravond per ongeluk overschreven met een compilatie en dezelfde naam gebruikt :oops: :oops: :oops:

Terug
Naar boven