W Wess1988 Loopt hier de deur plat 1 apr 2015 #1 Ik zou graag een fotoshop qillen van een zwarte vec met een zilver gemaakte opc lip. Foto als voorbeeld:
Ik zou graag een fotoshop qillen van een zwarte vec met een zilver gemaakte opc lip. Foto als voorbeeld:
D dennisnmgn88 Post best veel 1 apr 2015 #2 Ben geen Photo shoppert, maar hoop dat die toch iets van een beeld geeft voor je
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 1 apr 2015 #3 Dankjewel! Ik bedoel dan eigenlijk alleen het OPC inzetstuk. Het gedeelte tussende uitlaten zeg maar. Het geribbelde.
Dankjewel! Ik bedoel dan eigenlijk alleen het OPC inzetstuk. Het gedeelte tussende uitlaten zeg maar. Het geribbelde.
D dennisnmgn88 Post best veel 1 apr 2015 #4 Ga een poging doen, maaaaa succes durf ik niet te garanderen .
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 1 apr 2015 #7 Kan je hem nog wat lichter krijgen? Jaja, ik ben veeleisend haha. Ps: Je doet het vrij netjes hoor
D dennisnmgn88 Post best veel 1 apr 2015 #8 Haha shit, ik had de shop niet opgeslagen. Even snel opnieuw gedaan, dit maal iets lichter.
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 1 apr 2015 #9 Ik vind het wel tof staan eigenlijk. Meer mensen de kunnen shoppen voor me? Eigen creaties mogen ook
D dennisnmgn88 Post best veel 2 apr 2015 #10 Ik vind het er ook niet verkeerd uitzien. Denk wel dat een matte kleur (richting afbeelding 2) mooier staat als echt zilver. Denk dat het geheel er dan net wat origineler uitziet maar nog steeds prima opvalt.
Ik vind het er ook niet verkeerd uitzien. Denk wel dat een matte kleur (richting afbeelding 2) mooier staat als echt zilver. Denk dat het geheel er dan net wat origineler uitziet maar nog steeds prima opvalt.
C CarpeDiem Lid 27 apr 2015 #11 Vind het ook niet zo verkeerd staan! En ook niet zo slecht gephotoshopt hoor!