T teungts Loopt hier de deur plat 5 okt 2014 #1 fhotoshoot laten doen en zelf een paar genomen eerst die van mij en nu die van de fotograaf :-D
R RISL Forumbewoner 6 okt 2014 #2 Gave platen, alleen voor mijn smaak wat te sterk bewerkt. Enne, ook een heel mooie Vectra :thumb
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 5 okt 2014 #4 Idd gave shoot Helpt natuurlijk ook wel dat je een :wub Vec hebt :thumb
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 5 okt 2014 #7 Mooie foto's :thumb , heb ze op Facebook ook al voorbij zien komen!
T teungts Loopt hier de deur plat 5 okt 2014 #8 @GTS Vectra wrote:Mooie foto's :thumb , heb ze op Facebook ook al voorbij zien komen! Niet iedereen heeft fb Verder Dank u
@GTS Vectra wrote:Mooie foto's :thumb , heb ze op Facebook ook al voorbij zien komen! Niet iedereen heeft fb Verder Dank u
N noogy2000 Post best veel 6 okt 2014 #10 @RISL wrote:Gave platen, alleen voor mijn smaak wat te sterk bewerkt. Enne, ook een heel mooie Vectra :thumb helemaal mee eens! Ben wel fan van je vectra! gr jeroen
@RISL wrote:Gave platen, alleen voor mijn smaak wat te sterk bewerkt. Enne, ook een heel mooie Vectra :thumb helemaal mee eens! Ben wel fan van je vectra! gr jeroen