Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fotoshootje :: datumpoll >> Opgeven voor 10 oktober
Hier vast twee previews.. Net even rondgekeken bij de foto's op oldeopels.nl, bij de shoot in Venlo. Ik ben het met blackmagic eens; zo boeiend zijn ze niet. Valt zelfs een beetje tegen .
Ik heb 6 pagina's met foto's op hetzelfde terrein zitten kijken.. Alleen de laatste pagina toonde nog wat interessant spul.
Ja klopt, heb mijn oogjes niet gebruikt :sleeping Dan nog, volgens mij zijn de laatste foto's enkel de 'professionele' foto's, en komt de rest uit ieder ander kiekkastje wat daar te vinden was.
Kan hoor, dat weet ik niet. Hij had het er echter over dat er wat professioneel spul was. Maar ja. Maakt ook verder niet uit, gaat uiteindelijk om een leuke dag, en niets ten nadele van de fotograaf/fotografen die dag, 't is makkelijk zeiken vanaf de zijlijn, en er zullen genoeg anderen zijn die mij ook afzeiken, hahaha.
Zit wat verder te bladeren, en de foto's die je in Budel hebt ontvangen zijn ook zeer zeker niet verkeerd hoor; komt de streep ook goed naar voren.
Je ziet daar wel werk van iemand die er meer verstand van heeft (er zijn flitsers gebruikt, is te zien, en het lijkt alsof er met belichtingsstatieven is gewerkt (diffuse spots) om schaduwen weg te werken).