Fotoshootje Astra Sports Tourer

Hele mooie bak! :jerry

Misschien een idee om ook met wat deuren open wat foto's te maken :kewlpics
 
Wij hebben in België idd nieuwe nummerplaten, der staat een 1 voor (voorlopig er kan ook nog een 2-3-4-5-6-7 voor staatn). Als er een 8 voor staat is het een transitplaat en staat er een 9 voor dan is het een aangevraagde gepersonaliseerde nummerplaat maar die kost maar eventjes 1000€ :D
 
Wij hebben in België idd nieuwe nummerplaten, der staat een 1 voor (voorlopig er kan ook nog een 2-3-4-5-6-7 voor staatn). Als er een 8 voor staat is het een transitplaat en staat er een 9 voor dan is het een aangevraagde gepersonaliseerde nummerplaat maar die kost maar eventjes 1000€ :D
 
Terug
Naar boven