S SCORPION Post best veel 26 mei 2009 #3 1 van de mooiste tigra`s dit.. en jeroen weer erg mooie foto`s:wors
R RonaldH Hoort bij de inboedel 26 mei 2009 #4 gave bak alleen doet die voorbumper me op de een of andere manier aan Cars denken
N noogy2000 Post best veel 26 mei 2009 #5 origineel gepost door 14XE gave bak alleen doet die voorbumper me op de een of andere manier aan Cars denken
origineel gepost door 14XE gave bak alleen doet die voorbumper me op de een of andere manier aan Cars denken
C corsaboy Hoort bij de inboedel 27 mei 2009 #7 Originally posted by 14XE gave bak alleen doet die voorbumper me op de een of andere manier aan Cars denken idd. haha maar zeker nette auto... :thumbup
Originally posted by 14XE gave bak alleen doet die voorbumper me op de een of andere manier aan Cars denken idd. haha maar zeker nette auto... :thumbup
M Mikel Lid 27 mei 2009 #8 heej jeroen je hebt ze hier ook al opgezet ja mijn neefje vind hem ook helemaal geweldig door voorbumper
heej jeroen je hebt ze hier ook al opgezet ja mijn neefje vind hem ook helemaal geweldig door voorbumper
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 27 mei 2009 #9 zo hoort een tigra te zijn :thumbupking::thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
K kadettje-89 Komt hier geregeld 27 mei 2009 #10 origineel gepost door corsaboy Originally posted by 14XE gave bak alleen doet die voorbumper me op de een of andere manier aan Cars denken idd. haha maar zeker nette auto... :thumbup ik had de zelfde gedachten?nice tigra
origineel gepost door corsaboy Originally posted by 14XE gave bak alleen doet die voorbumper me op de een of andere manier aan Cars denken idd. haha maar zeker nette auto... :thumbup ik had de zelfde gedachten?nice tigra
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 28 mei 2009 #12 leuke tigra ja :thumbup alleen ben ik geen fan van de achterzijde. :hmmz
R R.Frankhuisen Post best veel 28 mei 2009 #13 mooie bak gast!! :thumbup:thumbup en wat corsaracer zegt echt super dik maar idd niet overdone :wors :wors :wors
mooie bak gast!! :thumbup:thumbup en wat corsaracer zegt echt super dik maar idd niet overdone :wors :wors :wors
B BadMuts Post best veel 30 mei 2009 #15 Een van de mooiere tieg's naar mijn mening. @Sarge....wederom mooie fotos geschoten :thumbup
C custom Loopt hier de deur plat 5 jun 2009 #19 hele hele dikke tigra dit, echt de mooiste die ik tot op heden heb gezien.
S Stender Hoort bij de inboedel 5 jun 2009 #20 Hoe krijg je die donkere hoekjes op die foto's? Is dat een filter? Dat wil ik namelijk ook bij mijn DSLR
Hoe krijg je die donkere hoekjes op die foto's? Is dat een filter? Dat wil ik namelijk ook bij mijn DSLR