Foto's Vectra OPC station

@gwriemersma wrote:Account aan maken bij photobucket

@VectraOPC-72 wrote:Waar vind ik dat?

http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false;

@VectraOPC-72 wrote:Moet toch ook mogelijk zijn om hier in een tekstveld een foto te plaatsen.

Dat klopt... Je kopieert de photobucket link URL van de desbtreffende photo en je plakt 'm in het tekst veld.

Of je gebruikt de tapatalk app, kan je rechtstreeks foto's toevoegen.

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

ja dat kan ook.

maar dan moet je eerst je foto als bestand uploaden naar photobucket en DAN pas kun je het in een textveld zetten

@sw_reijnders wrote:ja dat kan ook.

maar dan moet je eerst je foto als bestand uploaden naar photobucket en DAN pas kun je het in een textveld zetten

Was je net voor... 8-) :P

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

Onderop staan er 3: met photobucket, imageshack en tinypic... Onderop de how to rijtjes.

Greetz Emiel

imagejpg1_zps1fc66ba7.jpg

Hey.......het is gelukt, de rest volgt snel. :thumbup

Om jullie al een eerste indruk te geven.

Heb tevens wat tips nodig, ik wil de OPC heel summier voorzien van carboonfolie.

Maar dan wel hele donkere folie die bijna niet te zien is.

Namelijk de binnenkant van de V-vorm in de bumper naast nummerbord en de spijlen tussen de lampen en grill. En achter de diffuser. Van de andere kant ziet de auto er zo strak uit dat ik niet weet of het wel mooi is!?!? De rapper meende nog om er een OPC blauw lijntje langs te leggen.

Ik heb heel lang gezocht naar zwarte full options versie (lederen Recaro-interieur, elektrisch verstelbare stoelen, stoelverwarming, elektrisch uitklapbare trekhaak, 19" inch OPC-velgen, 280 pk en 300pk onder sportknop, elektrische achterklep, etc.),pas 76dkm gelopen en volledig dealeronderhouden. Ik wilde geen schreeuwerig blauw en dat maakte het helemaal moeilijk.

Terug
Naar boven