J jb400 Lid 17 okt 2015 #1 Hallo Ivm met ombouw zoek ik foto's van de achteras bevestiging Ascona/Manta 400 straatversie! Groet JB
Hallo Ivm met ombouw zoek ik foto's van de achteras bevestiging Ascona/Manta 400 straatversie! Groet JB
H H-400 Loopt hier de deur plat 17 okt 2015 #2 Ik had die foto's eens gemaakt voor iemand zijn ombouw, dus laat je eens lekker gaan!
J jb400 Lid 19 okt 2015 #5 Louwe ik heb je topic gevonden heb jij de maten van deze balkjes nog? Weet jij of er verschil in bevestigings punten zit tussen een Commodore B en C achteras ik heb namelijk een C achteras!
Louwe ik heb je topic gevonden heb jij de maten van deze balkjes nog? Weet jij of er verschil in bevestigings punten zit tussen een Commodore B en C achteras ik heb namelijk een C achteras!
J jb400 Lid 20 okt 2015 #6 JvV deze site had ik al gezien dit is het verschil tussen de como b as en de 400 as!.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 12 nov 2015 #7 Thanks voor de foto's! Dat idee moet het worden met mijn Volvo as
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 25 nov 2015 #9 @louwe 16 klepper wrote:@jb400 wrote:Louwe ik heb je topic gevonden heb jij de maten van deze balkjes nog? Weet jij of er verschil in bevestigings punten zit tussen een Commodore B en C achteras ik heb namelijk een C achteras! volgens mij zijn die gelijk qua bevestiging zit wel verschil tussen station en sedan De hoek is anders, is veel flauwer. Station heeft ook inderdaad de schokbreker bevestiging anders.
@louwe 16 klepper wrote:@jb400 wrote:Louwe ik heb je topic gevonden heb jij de maten van deze balkjes nog? Weet jij of er verschil in bevestigings punten zit tussen een Commodore B en C achteras ik heb namelijk een C achteras! volgens mij zijn die gelijk qua bevestiging zit wel verschil tussen station en sedan De hoek is anders, is veel flauwer. Station heeft ook inderdaad de schokbreker bevestiging anders.