Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ow oeps verwijder bericht inplaats van mail notificatie
even opnieuw dan maar:
Heeft iemand misschien een foto van de achterkant van dit lampje:
als ik het goed heb ziet hij er van de voorkant zo uit:
Het is de instapverlichting van een vectra b. En weet ook iemand hoe hoog dit lampje is?
Ik wil het lampje gaan gebruiken als instapverlichting in mijn astra h maar dan moet hij wel aan de achterkant dicht zijn en volgensmij is dit het enige lampje wat dicht is. De kentekenplaatverlichting van veel lampjes wordt alweer te dik