forum gevonden

na wat googelen op het opel forum terecht gekomen altijd leuk dacht ik zo

mijn naam is frank 34 jaar uit arnhem autotechnicus van beroep vanaf dat ik kon praten gek van alles wat wielen heeft

ik heb 2 dochters van 1,5 en 5 jaar en in het bezit van een astra g station de astra heb ik compleet aangepakt met de bedoeling er iets arparts van te maken denk dat het wel goed gelukt is :D

natuurlijk blijf je bezig :thumb

foto,s zeggen meer als woorden

Foto-BV8EOOCN.jpg

Foto-MGHZU3TO.jpg

Foto-RHVTPF3S.jpg

Foto-L6M4MQJZ.jpg

ik zal hier op het forum eens vedder snuffelen

gr frank

bedankt voor de reacties sins gisteren zit ik met de gedachte om de station te verkopen ben er nog niet helemaal uit tis wel mijn schatje :mrgreen:

ik heb geen station meer nodig omdat de kids groter zijn en ik wil wel weer eens wat anders maar aan de andere kant zon station krijg ik nooit meer :hmmz

Zou nog maar ff heel goed nadenken als ik jou was.

Astra's van deze bouwjaren zijn ook niet veel meer waard, en al die opties en extra's zijn ook moeilijk terug te krijgen in een hogere verkoopprijs.

neem nou je coupe voorbumper, is echt cool. zou het zelf ook graag willen, maar de gemiddelde man op straat ziet echt het verschil niet.

zal je vertellen heb hem voor de gein op speurders gezet vanmorgen vanmiddag opgehaald

nu ff een autotje voor nood gekocht van de zomer kijken voor een corsa c gsi

spijt een klein beedje maargoed straks als er wat anders diks staat maakt dat wel weer goed

kon ook goed geld beuren anders was hij ook nooit weggegaan

het is weer een astra g geworden hij kwam zo op mijn pad

Foto550-LUYVDBRX.jpg

hij ziet er redelijk uit de egr moet vervangen worden en nog een paar kleine dingen maar de basis is goed

wel een hoop km gelopen maar dat mag de pret niet drukken hij loopt prima

Terug
Naar boven