Forum boetepot 2011

Afgelopen jaar alleen aan boetes van rond de 950 1050,- :puke 3x geen gordel, 2x gelaserd, 2x geflits, iedere keer ongeveer 5km tehard. 1x door rood voor mij was het nog oranje.

Was geen leuk jaar voor mij :jerry

@astraTD wrote:Afgelopen jaar alleen aan boetes van rond de 950 1050,- :puke 3x geen gordel, 2x gelaserd, 2x geflits, iedere keer ongeveer 5km tehard. 1x door rood voor mij was het nog oranje.

Jemiiiiggggg haha echt asociaal hoor :(

Inderdaad :p

Zijn er nog mensen die een toevoeging willen doen op het laatste moment? :hmmz

Is bij mij als het goed is bij eentje van 105 gebleven :D

Afgelopen jaar alleen aan boetes van rond de 950 1050,- :puke 3x geen gordel, 2x gelaserd, 2x geflits, iedere keer ongeveer 5km tehard. 1x door rood voor mij was het nog oranje.

@astraTD wrote:Afgelopen jaar alleen aan boetes van rond de 950 1050,- :puke 3x geen gordel, 2x gelaserd, 2x geflits, iedere keer ongeveer 5km tehard. 1x door rood voor mij was het nog oranje.

Jemiiiiggggg haha echt asociaal hoor :(

En dat noemen ze nu hardleers :jerry

@otdh wrote:officier boetes kunnen tot 3 jaar duren....

ik moet er ook nog 1 binnenkrijgen

54 in de bebouwde kom gecorrigeerd...

als ik de week ervoor geflitst was met me corsa, dan had het gecorrigeerd 274 op n weg waar 120 toegestaan is geworden ( zou da kosten? )

daarna mocht ik wel ff n algehele controlle in,waar ik na 5 min weer uit was

die man van de rdw vond mijn ''let'' wel appart in een corsa

Wil je nou zeggen dat je 274km/u hebt gereden?

Terug
Naar boven