Flevolandse Opel Friends

btw blendjuh ik vraag mij af heb jij de astra f van mijn broertje gezien hij hebt het is een paarse astra f station met verhoogd dak op grijs kenteken hij valt namelijk wel op dus iemand zoals jij moet hem vast ook gezien hebben king: :thumbup

Voor de mensen die gebruik moeten maken van de dijk Enkhuizen/Lelystad.............deze gaat om 21.00 compleet dicht ivm onderhoudswerkzaamheden.

Sorry Wess , t is niet helemaal duidelijk wie er komen :jerry

Maar ik , Thething en blendjuhsmate zijn er sowieso ...

Eviltruckdriver en broer zouden ook komen :D

Helaas is deze meeting een beetje in het water gelopen [FACE WITH TEARS OF JOY] dus zitten we lekker thuis .....

Zonde zeg! Ik moest op het laatste moment werken en heb verder ook niet meer gehoord of het door ging.

Tijd voor een goeie nieuwe meeting in Lelystad! :jerry

de vrijdag moest ik helaas onverwacht invallen excuses daarvoor mocht er op de korte termijn een datum geprikt worden dan zorg ik dat hij deze keer met landmijnen afgebakend is :vertag :angel :thumb

ik wil niets liever dan een flevolandse opelclub tussen al die seat leon en ibiza en civic rijders in lelystad (heb er niets tegen maar ben graag iets orgineeler) :D

Zag je nog staan voor de deur .... Je stond te praten .... Reed langs de underground.... Leon / ibiza/civics rijden er zeker genoeg ... Wij zijn origineler ... Hahaha ... Zal is overleggen en kijken wat ik kan doen op korte termijn....

Terug
Naar boven