Flevolandse Opel Friends

-BlendjuH-

Woont hier bijna
Wij Thething en -BlendjuH- hebben Flevolandse Opel Friends opgericht .

Speciaal voor de Flevolanders :D

Mensen buiten Flevoland zijn natuurlijk ook welkom ;)

Flevolandse opel friends is een club in oprichting met de intentie om er een leuke "vrienden"club van te maken met dezelfde interesse en dat is Opel.

Voor oud en jong,nieuwe en oudere opels.

Wil je meer weten kijk dan hier :

https://www.facebook.com/groups/436195383214948/" onclick="window.open(this.href);return false;

ap7l7s.jpg

@Wess1988 wrote:Gezien!

Wanneer is de meeting in Lelystad? ;)

Me auto staat er niet zo goed voor op dit moment :(

Met voldoende animo zal er volgende maand een meeting komen .

Dat is op zich niet erg , hoe een opeltje eruit ziet .

Gaat meer om de gezelligheid ;)

Dat is geen probleem. Ik meld de meetings ook in de forum kalender. De meetings worden om en om gedaan . De ene maand in Almere en de andere maand in Lelystad.

ik woon in lelystad en werk in almere en met 8 opels kan ik lekker switchen met het rijden ga mij de komende tijd weer toeleggen op het rijdend maken van mijn wagenpark ik werk mijzelf blauw voor mijn hobby maar het rijden vind ik het leukst grts :thumb

ik rij meestal door de stad met een gouden astra f tds cdx met gsi moterkap je ziet hem vanzelf het is een herkenbare auto er is er maar 1 van en als hij straks af is is hij uniek :wub :wors

@Eviltruckdriver wrote:ik rij meestal door de stad met een gouden astra f tds cdx met gsi moterkap je ziet hem vanzelf het is een herkenbare auto er is er maar 1 van en als hij straks af is is hij uniek :wub :wors

Even naar beneden scrollen :jerry

Al een paar keer door mijn straat gereden en zelfs t zijstraatje waar mijn veccie staat ;)

viewtopic.php?f=5&t=61777&p=2471227#p2471227

dat kan kloppen ik ga in de peiling houden wanneer ik in je buurt ben op vrijdag en zaterdag en zondag rij ik pizza je kan ook pizza bestellen bij de nijl dan stop ik voor je deur :thumb :jerry :kewlpics

hahahaha Das om de hoek bij me schoonmoeder :jerry

Rij er 6 dagen in de week langs .... Dan parkeer jij zeker achter die andere pizzaboer ?

Woon zelf in de drukke straat waar de bus door heen rijd en me

veccie staat in een zijstraatje er van :jerry

ja we moeten maar eens contact houden ik bulk van het opel spul en heb nog leuke i500 bumpers sideskirts +moter waar ik misschien van af wil en ja sta vaak bij de andere pizzaboer geparkeerd :vertag

Terug
Naar boven