Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit zijn ze van Bosch! En van irmscher bestaan ze niet! Dat zijn valeo.s Kijk maar goed! Irmscher koopt ze van valeo! Zijn heerlijke wissers die van bosch! Alleen achter heb ik t niet gedaan dat ziet er echt niet uit! Ach mij stoort het niet zo dat ze beetje uitsteken valt weer wel mee vindt ik!
Ik heb ook de orignele flatblades van bosch, met hun gepatenteerde rubber.
Vanaf dag 1 trekken deze dingen bij mij strepen, en als het echt koud wordt, dan piepen ze..
Nee voor mij geen bosch meer. Ik kijg wel eens bij de Action, daar heb je een setje voor een paar euro.. Als ze toch maar 1 seizoen mee gaan, geef ik er geen 30 euro meer voor uit. ...:thumbdown
Dit zijn ze van Bosch! En van irmscher bestaan ze niet! Dat zijn valeo.s Kijk maar goed! Irmscher koopt ze van valeo! Zijn heerlijke wissers die van bosch! Alleen achter heb ik t niet gedaan dat ziet er echt niet uit! Ach mij stoort het niet zo dat ze beetje uitsteken valt weer wel mee vindt ik!