F FKsport Komt hier geregeld 5 apr 2013 #1 *Edit: Topic was ''on hold'' door verandering in plannen. Inmiddels is dit de nieuwe aanwinst! Astra G OPC Wederom alweer door mijzelf voorzien van de nodige veranderingen en upgrades Foto's van hoe de auto er nu bijstaat: En natuurlijk zijn er nog meer plannen op komst!
*Edit: Topic was ''on hold'' door verandering in plannen. Inmiddels is dit de nieuwe aanwinst! Astra G OPC Wederom alweer door mijzelf voorzien van de nodige veranderingen en upgrades Foto's van hoe de auto er nu bijstaat: En natuurlijk zijn er nog meer plannen op komst!
M Martijn17 Komt weleens kijken 5 apr 2013 #3 zeer nette astra heb een vraagje heb je die achterklepspoiler nog??
S StinG Komt hier geregeld 6 apr 2013 #6 @Martijn17 wrote:zeer nette astra heb een vraagje heb je die achterklepspoiler nog?? check marktplaats afdeling
@Martijn17 wrote:zeer nette astra heb een vraagje heb je die achterklepspoiler nog?? check marktplaats afdeling
F FKsport Komt hier geregeld 7 apr 2013 #7 Hey Mark! Ja ik ben weer terug bij een astra G Goed om hierboven mijn "oude liefde" terug te zien en ook heel blij dat deze bij een liefhebber is terechtgekomen We spreken elkaar vast, eens kijken waar weer een mooi meetingkje is in de buurt :thumb
Hey Mark! Ja ik ben weer terug bij een astra G Goed om hierboven mijn "oude liefde" terug te zien en ook heel blij dat deze bij een liefhebber is terechtgekomen We spreken elkaar vast, eens kijken waar weer een mooi meetingkje is in de buurt :thumb
F FKsport Komt hier geregeld 14 apr 2013 #8 Upates: - Gisteren en vandaag compleet gepolijst en gewaxed - Schroefset afgesteld met zomerwielen - Knipperlichten vervangen voor donkere versie
Upates: - Gisteren en vandaag compleet gepolijst en gewaxed - Schroefset afgesteld met zomerwielen - Knipperlichten vervangen voor donkere versie
K kadett-supreme Post best veel 15 apr 2013 #11 netjes! moet je nu niet opnieuw gaan uitlijnen als je de schroefset hebt versteld?
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 15 apr 2013 #12 Hoeveel j is je achtervelgen (rand) En hoeveel is hij verlaagd ???
F FKsport Komt hier geregeld 15 apr 2013 #13 @marijnl1988 wrote:Hoeveel j is je achtervelgen (rand) En hoeveel is hij verlaagd ??? 9,5J op de achteras.... Verlaging weet ik zo niet dat heb ik niet gemeten..... standje laag van het schroefset is het
@marijnl1988 wrote:Hoeveel j is je achtervelgen (rand) En hoeveel is hij verlaagd ??? 9,5J op de achteras.... Verlaging weet ik zo niet dat heb ik niet gemeten..... standje laag van het schroefset is het
D dion87 Hoort bij de inboedel 19 apr 2013 #17 das een hele vooruitgang. en ik maar denken dat het bij mij erg is :jerry
M memyselfenikke Komt weleens kijken 19 apr 2013 #18 Tering jantje...das nun skônne coupé :thumb :thumb
F FKsport Komt hier geregeld 20 apr 2013 #19 @memyselfenikke wrote:Tering jantje...das nun skônne coupé :thumb :thumb EHV de gekste Klein detail: het is geen coupe maar een hatchback Geeft niet! thanks for comment :thumb
@memyselfenikke wrote:Tering jantje...das nun skônne coupé :thumb :thumb EHV de gekste Klein detail: het is geen coupe maar een hatchback Geeft niet! thanks for comment :thumb