FKsport ASTRA H OPC (update 29 Juli; no wiper + sticker)

FKsport

Post vaak
De zoektocht heeft even geduurd om de gewenste OPC tegen te komen. (technische staat en ONK Origineel Nederlands Kenteken)

Inmiddels helemaal happy met mijn Astra H OPC.

Hieronder mijn vorige Astra OPC en de nieuwe aanwinst:

Heel veel plezier met deze dikke OPC in de enige echte OPC kleur. :wors :wors :wors :thumb

Thanks allemaal, ben er ook zeer blij mee.

Gisteren al een update gekocht om hem helemaal naar de zin te maken; 19 inch Opc velgen nurburgring editie.

Die laat ik nu opknappen en dan is alles weer spik en span :D

Zo druk bezig geweest de complete auto te polijsten; zie resultaat! Binnenkort meer foto's met mijn nieuwe 19 inch opgeknapte velgen :)

2fde966880b53ef0f9e1b27714fd088a.jpg

fbfd2e9805d9dd8c37943368f0f50aa1.jpg

f80c2ac32707f8be9e342320bec9e774.jpg

Velgen zijn ook weer helemaal nieuw gemaakt! Dus nu kwestie van stoepranden vermijden :D

Nieuw pookhoesje en automatten zijn ook binnen

Mooie bak, hoor. De Nurburgring-velgen in 19" zijn inderdaad de mooiste (heb ze uiteraard zelf ook ;-).

Succes met je pookhoesje!

@FKsport wrote:Velgen zijn ook weer helemaal nieuw gemaakt! Dus nu kwestie van stoepranden vermijden :D

Kwestie van spiegels helemaal naar beneden draaien! Het is mij al 2 jaar zo gelukt geen schade te maken aan mijn nieuwe velgen :afro

@Shane_Astra_g wrote:@FKsport wrote:Velgen zijn ook weer helemaal nieuw gemaakt! Dus nu kwestie van stoepranden vermijden :D

Kwestie van spiegels helemaal naar beneden draaien! Het is mij al 2 jaar zo gelukt geen schade te maken aan mijn nieuwe velgen :afro

Already done that!

Parkeergarage in de stad is echt een kartbaan met te smalle bochten en hoge randen :hmmz

Dus daar ging de spiegel naar beneden ;)

Liviu2004 berichten, die kan van de astra/zafira de schermen programmeren zodat je het gemiddelde verbruik op je display krijgt en een opc/vxr opstart logo.

Die heb ik er al eens over gesproken. Maar daar leidde ik aan uit dat je het scherm eerst eruit moet halen om aan het serienummer te kunnen zien of het überhaupt wel gaat

Terug
Naar boven