A ahrend Loopt hier de deur plat 8 aug 2013 #41 En de lampjes in de zonnekleppen ,naast de make up spiegels,wat is dat ?
S skyline643 Komt weleens kijken 1 okt 2013 #44 Heeft een Astra H break 2 mistlampen langsachter of slechts aan één zijde?
S skyline643 Komt weleens kijken 1 okt 2013 #45 Heeft een Astra H break 2 mistlampen langsachter of slechts aan één zijde?
S skyline643 Komt weleens kijken 3 okt 2013 #48 @Opeltje17 wrote:Hij heeft er ééntje links achter. Daar vreesde ik al voor. Zou je met een Engels achterlicht er ook een aan de rechterkant kunnen steken? Zou dit foutmelding geven op de boordcomputer?
@Opeltje17 wrote:Hij heeft er ééntje links achter. Daar vreesde ik al voor. Zou je met een Engels achterlicht er ook een aan de rechterkant kunnen steken? Zou dit foutmelding geven op de boordcomputer?
S skyline643 Komt weleens kijken 3 okt 2013 #49 @Opeltje17 wrote:Hij heeft er ééntje links achter. Daar vreesde ik al voor. Zou je met een Engels achterlicht er ook een aan de rechterkant kunnen steken? Zou dit foutmelding geven op de boordcomputer?
@Opeltje17 wrote:Hij heeft er ééntje links achter. Daar vreesde ik al voor. Zou je met een Engels achterlicht er ook een aan de rechterkant kunnen steken? Zou dit foutmelding geven op de boordcomputer?