D D.J.R. Loopt hier de deur plat 24 dec 2010 #1 Ja ik denk zal maar een topic starten met fijne feestdagen. Dus bij deze: Alle vectra rijders hele mooie fijne feest dagen toe gewenst. En eet deze dagen niet al te veel want dan past je niet meer achter je stuur van je mooie vectra.:jerry Dirkjan
Ja ik denk zal maar een topic starten met fijne feestdagen. Dus bij deze: Alle vectra rijders hele mooie fijne feest dagen toe gewenst. En eet deze dagen niet al te veel want dan past je niet meer achter je stuur van je mooie vectra.:jerry Dirkjan
R Robke1 Komt weleens kijken 24 dec 2010 #2 Naast de Vectra lezers wil ik natuurlijk ook alle andere mensen fijne dagen toewensen! Doe het rustig veilig en vol liefde en plezier de komende dagen
Naast de Vectra lezers wil ik natuurlijk ook alle andere mensen fijne dagen toewensen! Doe het rustig veilig en vol liefde en plezier de komende dagen
R Robke1 Komt weleens kijken 24 dec 2010 #3 Naast de Vectra lezers wil ik natuurlijk ook alle andere mensen fijne dagen toewensen! Doe het rustig veilig en vol liefde en plezier de komende dagen
Naast de Vectra lezers wil ik natuurlijk ook alle andere mensen fijne dagen toewensen! Doe het rustig veilig en vol liefde en plezier de komende dagen
H Henk042 Komt hier geregeld 24 dec 2010 #4 Ook vanuit Klazienaveen alle opel liefhebbers hele fijne feestdagen toegewenst.
H Henk042 Komt hier geregeld 24 dec 2010 #5 Ook vanuit Klazienaveen alle opel liefhebbers hele fijne feestdagen toegewenst.
J JanW75 Post best veel 24 dec 2010 #6 Hier vanuit het besneeuwde Raalte, ook een ieder een vrolijk kerstfeest gewenst.
J JanW75 Post best veel 24 dec 2010 #7 Hier vanuit het besneeuwde Raalte, ook een ieder een vrolijk kerstfeest gewenst.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 24 dec 2010 #10 ook vanuit het oosten een hele fijne kerst toegewenst aan alle opel rijders
G GTS Power Hoort bij de inboedel 24 dec 2010 #11 ook vanuit het oosten een hele fijne kerst toegewenst aan alle opel rijders
M Monzavrouw Komt weleens kijken 24 dec 2010 #12 Vanuit heemskerk ook prettige kerstdagen en een schadevrij 2011
M Monzavrouw Komt weleens kijken 24 dec 2010 #13 Vanuit heemskerk ook prettige kerstdagen en een schadevrij 2011
V vectra2004gts Post best veel 24 dec 2010 #14 iedereen een fijne feestdagen en een gezond 2011 en veel veilige kilometers
V vectra2004gts Post best veel 24 dec 2010 #16 iedereen een fijne feestdagen en een gezond 2011 en veel veilige kilometers
E Edwin1104 Post best veel 24 dec 2010 #17 Hele fijne feestdagen en een heel gezond 2011 toegewenst uit het mooie Hoogeveen aan alle Opel Rijders.
Hele fijne feestdagen en een heel gezond 2011 toegewenst uit het mooie Hoogeveen aan alle Opel Rijders.
E Edwin1104 Post best veel 24 dec 2010 #20 Hele fijne feestdagen en een heel gezond 2011 toegewenst uit het mooie Hoogeveen aan alle Opel Rijders.
Hele fijne feestdagen en een heel gezond 2011 toegewenst uit het mooie Hoogeveen aan alle Opel Rijders.