Fiat 600

Deze net ook door de APK en terug naar de klant :thumbup, en over 2 jaartjes wordt ie 50 jaar oud :wors

Kan nog wel redelijk met het hedendaagse verkeer meekomen, maar 100 km/h is echt de topsnelheid king:

ojrf4.jpg

1177ij7.jpg

wao9k3.jpg

origineel gepost door rabbitopc

een 500 is toch stukken mooier als een 600 :thumbup

maar mooi dat hij weer rijdt :thumbup Ja maar een 500 loopt helemaal voor geen meter!!

Mooi autotje Bart:jerry:jerry

Tnx. Jah de 500 is idd mooier, maar dat is een 2 cilindertje luchtgekoeld, mag blij zijn als die de 80 haalt haha. Deze is 4 cilinder watergekoeld :wors

Edit: dingen zijn zo klein kom amper in deze, laat staan de 500 :o

De motor van men scheermachine is zelfs groter :D . Al bij al wel een leuke auto. Ik blaas hem volgens weg als die achter men Monza staat :D

waarom staat dit in restauratie & verbouwing????

heb jij hem effe gerestaureert dan ???:P

was het eerst een calibra ??

:D

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Tnx. Jah de 500 is idd mooier, maar dat is een 2 cilindertje luchtgekoeld, mag blij zijn als die de 80 haalt haha. Deze is 4 cilinder watergekoeld :wors

Edit: dingen zijn zo klein kom amper in deze, laat staan de 500 :o

nou 115 haalt ie zeker wel :P :D

Zo'n klein koekblikje als dit is megadikke pret :jerry Als ik ooit nog eens geld te veel heb komt er absoluut een 500 bij hier voor dagelijks gebruik :wors

origineel gepost door 14XE

waarom staat dit in restauratie & verbouwing????

heb jij hem effe gerestaureert dan ???:P

was het eerst een calibra ??

:D

hahaha

Nee, hij stond in een weiland gedumpt, alles aan de onderzijde was weggerot, dorpels/bodemplaten/wielkasten etc. Hoop vernieuwd onderdelen ook. Interieur was nog oke. Motorblokje opgeknapt.

origineel gepost door InjectTheVenom

Zo'n klein koekblikje als dit is megadikke pret :jerry Als ik ooit nog eens geld te veel heb komt er absoluut een 500 bij hier voor dagelijks gebruik :wors

Vind ik ook :thumbup , wil mischien ook wel zo'n karretje erbij. Mini lijkt me ook wel wat mischien.

origineel gepost door Goossens Bjorn

De motor van men scheermachine is zelfs groter :D . Al bij al wel een leuke auto. Ik blaas hem volgens weg als die achter men Monza staat :D

Hehehe:D:D

origineel gepost door corsaagsi

Daar moet gewoon een Motorfietsblokkie in! Dat is al jaren een droom van me! :wub

Klik hier maar 's op..

erg vet

wist niet dat er ook nog van die gekken waren die zoiets bouwde :D:D

Verder ook een leuk wagentje om te zien bart!!! :thumbup:thumbup

origineel gepost door corsaagsi

Daar moet gewoon een Motorfietsblokkie in! Dat is al jaren een droom van me! :wub

Klik hier maar 's op..

dat idee had ik idd ook :thumbup toen ik laatst mijn broertje zij n500 had gefixt

of een c20xe erin (op de achterbank) maar dat wordt een stuk lastiger bouwen met achteras en versnellingsbak enz. :D

Motorfietsblok is ook een stuk lichter en kleiner.. :vertag

Iets van 150pk in je Fiatje..

Alleen heeft een motorfiets niet zo'n hoog koppel, dus moet je wel toeren maken..

Terug
Naar boven