A AJVO Lid 3 dec 2013 #1 Hallo, Mijn naam is Arjen, ben 22 jaar oud en woon in Rijssen. Rij nu mn 3e opel (Astra G OPC1), mn vorige auto's waren een Astra F en een Corsa B (beide met C20XE) Vond het daarom wel eens tijd worden om me hier aan temelden.
Hallo, Mijn naam is Arjen, ben 22 jaar oud en woon in Rijssen. Rij nu mn 3e opel (Astra G OPC1), mn vorige auto's waren een Astra F en een Corsa B (beide met C20XE) Vond het daarom wel eens tijd worden om me hier aan temelden.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 20 jan 2014 #7 Als hij altijd bij teunis staat hoef je geen foto te plaatsen
A AJVO Lid 20 jan 2014 #8 @GTS Power wrote:Als hij altijd bij teunis staat hoef je geen foto te plaatsen Nee die blauwe is het niet, heb een grijze
@GTS Power wrote:Als hij altijd bij teunis staat hoef je geen foto te plaatsen Nee die blauwe is het niet, heb een grijze
A AJVO Lid 4 feb 2014 #10 Zoals belooft een paar foto's Auto staat op de foto's op winterbanden, velgen heb ik afgelopen najaar van een forumlid overgenomen
Zoals belooft een paar foto's Auto staat op de foto's op winterbanden, velgen heb ik afgelopen najaar van een forumlid overgenomen
D dennisopelfan Komt weleens kijken 4 feb 2014 #12 Mooie wagen! Heb ik nog bij me vorige werkgever in onderhoud gehad, leuk wagentje Gr. Dennis :thumb