P PieterR Lid 31 mrt 2012 #41 hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter
hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter
G GRLWBNL Komt weleens kijken 27 aug 2011 #42 Wat die tellers betreft, je zou de tellerunit er eens uit moet halen en kijken of de plug aan de achterkant wel goed contact maakt.
Wat die tellers betreft, je zou de tellerunit er eens uit moet halen en kijken of de plug aan de achterkant wel goed contact maakt.
J jeroenk Hoort bij de inboedel 31 mrt 2012 #43 @PieterR wrote:hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter Je had ook een topic kunnen aanmaken?... Zitten er geen onderhoudsboekjes/carpass bij waarop deze vermeld staat?
@PieterR wrote:hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter Je had ook een topic kunnen aanmaken?... Zitten er geen onderhoudsboekjes/carpass bij waarop deze vermeld staat?
P PieterR Lid 31 mrt 2012 #44 hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter
hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter
J jeroenk Hoort bij de inboedel 31 mrt 2012 #45 @PieterR wrote:hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter Je had ook een topic kunnen aanmaken?... Zitten er geen onderhoudsboekjes/carpass bij waarop deze vermeld staat?
@PieterR wrote:hallow Ik heb mijn grootvader zijn auto gekregen vorige week, hij heeft nooit de radio die erbij zat geinstalleerd maar ik wou dit nu wel doen. Nu vraagt hij om de code in te voere (CDR radio). Weet er iemand mss waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt MVG Pieter Je had ook een topic kunnen aanmaken?... Zitten er geen onderhoudsboekjes/carpass bij waarop deze vermeld staat?
P PieterR Lid 31 mrt 2012 #46 Ja indd mss een goed idee om dit in een nieuw topic te zetten. Het handleiding-boekje heeft mijn grootvader niet bijgehouden Thx
Ja indd mss een goed idee om dit in een nieuw topic te zetten. Het handleiding-boekje heeft mijn grootvader niet bijgehouden Thx
P PieterR Lid 31 mrt 2012 #47 Ja indd mss een goed idee om dit in een nieuw topic te zetten. Het handleiding-boekje heeft mijn grootvader niet bijgehouden Thx
Ja indd mss een goed idee om dit in een nieuw topic te zetten. Het handleiding-boekje heeft mijn grootvader niet bijgehouden Thx