S simon1977 Lid 27 okt 2013 #1 hallo opel-forum gebruikers mijn naam is simon en woon in heerenveen fr. paar weken geleden in het bezit gekomen van mijn nieuwe trots astra f station gsi 2.0 16v bj:1995 :thumb
hallo opel-forum gebruikers mijn naam is simon en woon in heerenveen fr. paar weken geleden in het bezit gekomen van mijn nieuwe trots astra f station gsi 2.0 16v bj:1995 :thumb
wim-v6 Forumbewoner 27 okt 2013 #2 Welkom, en een Station GSi, die zie je niet op iedere Straathoek... Ik neem aan een met een X20XEV motor erin (die origineel geleverd met C20XE zijn echt Schaarser dan Schaars). Willem
Welkom, en een Station GSi, die zie je niet op iedere Straathoek... Ik neem aan een met een X20XEV motor erin (die origineel geleverd met C20XE zijn echt Schaarser dan Schaars). Willem
S simon1977 Lid 27 okt 2013 #3 @wim-v6 wrote:Welkom, en een Station GSi, die zie je niet op iedere Straathoek... Ik neem aan een met een X20XEV motor erin (die origineel geleverd met C20XE zijn echt Schaarser dan Schaars). Willem hallo willem ja klopt met org x20xev motor een echt org gsi station op kenteken
@wim-v6 wrote:Welkom, en een Station GSi, die zie je niet op iedere Straathoek... Ik neem aan een met een X20XEV motor erin (die origineel geleverd met C20XE zijn echt Schaarser dan Schaars). Willem hallo willem ja klopt met org x20xev motor een echt org gsi station op kenteken
S simon1977 Lid 27 okt 2013 #4 @simon1977 wrote:@wim-v6 wrote:Welkom, en een Station GSi, die zie je niet op iedere Straathoek... Ik neem aan een met een X20XEV motor erin (die origineel geleverd met C20XE zijn echt Schaarser dan Schaars). Willem hallo willem ja klopt met org x20xev motor een echt org gsi station op kenteken hier onder ff de foto's van mijn trots
@simon1977 wrote:@wim-v6 wrote:Welkom, en een Station GSi, die zie je niet op iedere Straathoek... Ik neem aan een met een X20XEV motor erin (die origineel geleverd met C20XE zijn echt Schaarser dan Schaars). Willem hallo willem ja klopt met org x20xev motor een echt org gsi station op kenteken hier onder ff de foto's van mijn trots
S simon1977 Lid 27 okt 2013 #6 @GSIFREAK wrote:Deze uit hoogezand gekocht? Welkom van deze kant leuke astra
S simon1977 Lid 28 okt 2013 #8 @GSIFREAK wrote:Deze uit hoogezand gekocht? hey gsi freak je hebt wel gelijk heb deze idd uit hogezand gehaald
@GSIFREAK wrote:Deze uit hoogezand gekocht? hey gsi freak je hebt wel gelijk heb deze idd uit hogezand gehaald