Tijdje niets laten horen.....
De c30ne 6 cilinder ligt bij het revisie bedrijf. Kop en onderblok worden daar goed nagekeken, en word zoiezo voorzien van nieuwe lagers en wat nodig is. Dit blok moet straks gewoon beter als nieuw zijn dus mag wat centen kosten.
Updates aan de sedan zijn er niet echt bij gekomen, dit zal veranderen als de motor klaar staat. Want dan moet ik wel doorwerken omdat ik met de motor MOET rijden king:
De station moet binnenkort weer voor de apk. Ik heb hem al gekeurd en ik zal hier en daar toch echt wat dingen moeten lassen. Gaat ook weer tijd in zitten.....
Een tijdje geleden een nieuwe compressor gekocht. Leuke 2 cilinder geworden met goed veel LPM en 10 bar dus ideaal. Kan nog net op 220V.
Heb zo'n ding gewoon nodig met de luchtsleutel en het luchtgereedschap thuis dus dat moest gewoon even.
Tevens komt hij ook goed van pas bij m'n nieuwe straalcabine.
Samen met mijn vader gebouwd van hoofdzakelijk mdf.
De eerste onderdelen al kunnen stralen. Heb glasparel en korund op voorraad dus we kunnen voorlopig een tijdje vooruit.
Het wachten is nu op een telefoontje van het revisiebedrijf. Dan is het een kwestie van het blok weer opbouwen. Dan moet ik de auto wel klaar maken :thumbup Anders komt het nooit klaar.
Nu eerst maar eens een dorpeltje lassen aan de station.. :sleeping