Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems*
Vet project! Prachtig hoe je de zaken aanpakt. Ik ga dit zeker volgen, ben ook vanplan een c rekord bij te kopen moet natuurlijk ook een dik blok in wist alleen niet dat er zo een 6cilinder in paste.
Het thermostaathuis stond me niet aan. Daar zit zo'n lelijke bevestiging aan die toch niet gebruikt word.
Ik ga gebruik maken van een Bosch stappenmotor,dus de frees er in!
Voor:
Na:
Moet nog gespoten worden, ik twijfel tussen rood, of wrinckle zwart.
Deze week even de motorruimte in de steenslag spuiten en vervolgens het stuurhuis weer inbouwen. De ombouw naar EPS komt in de toekomst wel, heeft geen haast.
A.s Zaterdag het Vems systeem ophalen dus ik wil die motor zsm in kunnen bouwen,
Thermostaathuis klaar, inclusief nieuwe tempsensor voor het motormanagement.
Motorruimte de 1e laag steenslagcoating gekregen. Hier zal nog een laag overheen gaan op een hogere druk, en later in de lak (zijdeglans zwart)
Stuurhuis weer vetvrij, deze kan na het spuiten van de motorruimte weer terug. In de toekomst zal ik deze uitwisselen voor een jonger exemplaar welke ik dan gelijk verbouw zodat mijn elektrische stuurbekrachtiging er op kan.
Nieuwe bussen voor de voor en achteras, nieuwe fuseekogels en een busje voor de hulppitmanarm..
De remschijven kan ik een dezer dagen weer ophalen van de draaier. Dan kan ik verder met de vooras.
Als dat past trek ik de as uitelkaar....zandstralen en poedercoaten...nieuwe rubbers.....Schiet mooi op zo.
Ik heb ergens nog een extra busje voor de hulppitmanarm......Moet ergens in de sedan liggen tussen de overige onderdelen. Ooit eens gekocht en in het dashboardkastje gegooid, daarna niet meer weer gezien :hmmz
Als ik dat busje tegen kom laat ik je dat wel weten..Wil van het weekend toch de boel even uitzoeken in en om het project.
Vanochtend bij Dp-engineering geweest en het een en ander besproken.
Heb alles meegenomen wat ik nodig heb. Inclusief een kabelboom waar ik alleen nog maar wat draden van hoef te verlengen en wat stekkers aan te sluiten.
Het meeste kan ik zelf aansluiten, en waar ik eventueel niet uit kom laat ik los liggen, dat zal Pieter dan correct aansluiten.
De koelvinnen laat ik beide tegelijk draden, dat is ny het makkelijkste.
Kan wel afzonderlijk maar is wat meer aansluitwerk.
Ik miste nog een luchttemperatuursensor incl stekker...ook meegenomen
bluetooth module erbij zodat ik straks op de autoradio de boel in de gaten kan houden (dubbel din android radio)
Wideband bosch lambda
onboard mapsensor
Case met boutgaten
Goed excuus dus om wat meer vaart te maken met dit project.