Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wilde mijn vectra b station eerst als een "sleeper look"geven maar ik vind pace-car of onopvallende politie ook wel leuk.. aangezien ik makkelijk aan die system kan komen voor de blauwe knipper leds...
ik zou er dan maar niet mee gaan rijden, alleen een niet aangesloten blauwe zwaailamp mag al niet, mijn daily is trouwens een (VW)T5 welke vroeger is gebruikt als pace-car, je kunt nog zien waar de stickers gezeten hebben
persoonlijk vind ik een station meer iets als servicewagen voor een rallyteam of zo
Ja maarja heb ze eerder gehad.. Je mag ze hebben.. Maar ze mogen niet aan gesloten zitten.. Dus de controll unit moet eruit zijn... Dat had ik en met ern controlle was het goed en had gezegd dat het alleen voor de show is... Maar ik vind die volvo station van blik op de weg altijd al leuk en wilde die stijl overnemen op me vectra station