2 2slow Loopt hier de deur plat 27 feb 2014 #682 Zo das best wel lelijk geworden.... :cry Al lijkt foto 1 wel een photosjopje
D dion87 Hoort bij de inboedel 27 feb 2014 #683 @teungts wrote:fail Wie de fuck verzint zoiets? wat heb je dan teveel? tijd? geld? chromosoom?
H HarryBarry Post best veel 28 feb 2014 #686 Waarom niet even ruilen van onderdelen met de buurman ? en als we het dan toch over de Opel Rekord hebben, dit is de manuele ruitenwisser stand
Waarom niet even ruilen van onderdelen met de buurman ? en als we het dan toch over de Opel Rekord hebben, dit is de manuele ruitenwisser stand
V VideoRipper Post best veel 4 mrt 2014 #689 @HarryBarry wrote:en als we het dan toch over de Opel Rekord hebben, dit is de manuele ruitenwisser stand Stuur aan rechterkant: vast een Vauxhall.
@HarryBarry wrote:en als we het dan toch over de Opel Rekord hebben, dit is de manuele ruitenwisser stand Stuur aan rechterkant: vast een Vauxhall.
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 mrt 2014 #690 Hee ja, dat zie ik nu pas !! IK dacht meteen, dit is een Oostblokker foto. Maar die rijden allemaal rechts dus dat kan al niet. Scherp opgemerkt :thumb Rik :agent
Hee ja, dat zie ik nu pas !! IK dacht meteen, dit is een Oostblokker foto. Maar die rijden allemaal rechts dus dat kan al niet. Scherp opgemerkt :thumb Rik :agent
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 4 mrt 2014 #691 Kan het alsnog wel een oostblokker zijn, alles wat voor een normaal persoon af is, is voor hun perfect, ook met het stuur rechts, haha :lol: Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Kan het alsnog wel een oostblokker zijn, alles wat voor een normaal persoon af is, is voor hun perfect, ook met het stuur rechts, haha :lol: Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
2 2slow Loopt hier de deur plat 5 mrt 2014 #692 @VideoRipper wrote:@HarryBarry wrote:en als we het dan toch over de Opel Rekord hebben, dit is de manuele ruitenwisser stand Stuur aan rechterkant: vast een Vauxhall. Hoeft niet zo te zijn. In Ierland hebben ze rechts geplaatste sturen in Opel's :jerry
@VideoRipper wrote:@HarryBarry wrote:en als we het dan toch over de Opel Rekord hebben, dit is de manuele ruitenwisser stand Stuur aan rechterkant: vast een Vauxhall. Hoeft niet zo te zijn. In Ierland hebben ze rechts geplaatste sturen in Opel's :jerry
A anoniem Hoort bij de inboedel 6 mrt 2014 #693 foto kan ook gespiegeld zijn maar aan het dashboard te zien is dit niet het geval
2 2slow Loopt hier de deur plat 9 mrt 2014 #695 Vorm meets fuction!! Ps eigenlijk had hij een zafira willen hebben. :jerry :jerry :jerry :jerry
H HarryBarry Post best veel 26 mrt 2014 #697 'Houston, we've got a problem' Overigens iemand nog op zoek naar een Omega opknapper ? :???: