F FnF_racer Loopt hier de deur plat 20 feb 2013 #541 alleen die van Steven Segal kan ik niet echt lezen, de rest is nog wel geniaal... dacht eerst dat het portugees was....
alleen die van Steven Segal kan ik niet echt lezen, de rest is nog wel geniaal... dacht eerst dat het portugees was....
P petrolhead Loopt hier de deur plat 20 feb 2013 #542 @FnF_racer wrote:alleen die van Steven Segal kan ik niet echt lezen, de rest is nog wel geniaal... dacht eerst dat het portugees was.... vertaling, Hebben jullie ook koude schotel?
@FnF_racer wrote:alleen die van Steven Segal kan ik niet echt lezen, de rest is nog wel geniaal... dacht eerst dat het portugees was.... vertaling, Hebben jullie ook koude schotel?
S SiggieTigra Post best veel 21 feb 2013 #544 @turbootje wrote: Zo, die faalt lekker zeg. interessanter
E EBkadett Post best veel 21 feb 2013 #545 http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 feb 2013 #549 Dan ben ik zeker blond want ik zie de grap niet :sleeping Rik
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 26 feb 2013 #550 @KadAstra-EF wrote:Dan ben ik zeker blond want ik zie de grap niet :sleeping Rik dus jij tankt ook benzine/diesel/lpg in het handvat van je deur? :jerry
@KadAstra-EF wrote:Dan ben ik zeker blond want ik zie de grap niet :sleeping Rik dus jij tankt ook benzine/diesel/lpg in het handvat van je deur? :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 feb 2013 #551 @FnF_racer wrote:@KadAstra-EF wrote:Dan ben ik zeker blond want ik zie de grap niet :sleeping Rik dus jij tankt ook benzine/diesel/lpg in het handvat van je deur? :jerry Ahaaaaaaaahahaha :jerry Rik
@FnF_racer wrote:@KadAstra-EF wrote:Dan ben ik zeker blond want ik zie de grap niet :sleeping Rik dus jij tankt ook benzine/diesel/lpg in het handvat van je deur? :jerry Ahaaaaaaaahahaha :jerry Rik
F Fearless Forumbewoner 26 feb 2013 #552 Zo dom is ze niet hoor. Ze heeft het pistool niet ingedrukt.... ze staat aan de goeie kant. En ze heef een circkel om d'r tankdop. Dus niet te missen :thumb
Zo dom is ze niet hoor. Ze heeft het pistool niet ingedrukt.... ze staat aan de goeie kant. En ze heef een circkel om d'r tankdop. Dus niet te missen :thumb
A astraTD Forumbewoner 26 feb 2013 #553 @jeffrey6520 wrote: Dat laatste plaatje is de hoogbrug van Maastricht ook toevallig :jerry Ben er al eens over heen geweest over die boog.. Heb ergens nog een foto maar toen was ik nog een jaar of 16 in die tijd durf je alles.
@jeffrey6520 wrote: Dat laatste plaatje is de hoogbrug van Maastricht ook toevallig :jerry Ben er al eens over heen geweest over die boog.. Heb ergens nog een foto maar toen was ik nog een jaar of 16 in die tijd durf je alles.
J jeffrey6520 Lid 26 feb 2013 #554 @Fearless wrote:Zo dom is ze niet hoor. Ze heeft het pistool niet ingedrukt.... ze staat aan de goeie kant. En ze heef een circkel om d'r tankdop. Dus niet te missen :thumb nee de pistool indrukken had er nog eens bij moeten komen :jerry :jerry en ze staat aan de goede kant , maar jij tankt toch niet in je rechterachterdeurhandsvat :hmmz :jerry en de cirkel is om de fail te laten zien
@Fearless wrote:Zo dom is ze niet hoor. Ze heeft het pistool niet ingedrukt.... ze staat aan de goeie kant. En ze heef een circkel om d'r tankdop. Dus niet te missen :thumb nee de pistool indrukken had er nog eens bij moeten komen :jerry :jerry en ze staat aan de goede kant , maar jij tankt toch niet in je rechterachterdeurhandsvat :hmmz :jerry en de cirkel is om de fail te laten zien
J jeffrey6520 Lid 26 feb 2013 #556 @Fearless wrote:u bent bekend met het woord sarcasme zie ik? recht door zee wel, maar was niet sarcastisch bedoelt :jerry
@Fearless wrote:u bent bekend met het woord sarcasme zie ik? recht door zee wel, maar was niet sarcastisch bedoelt :jerry
D dunjatamara Post best veel 27 feb 2013 #559 @E+Bkadett wrote: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; Als mijn zoon die zit kiepert hij zijn spaarpot op zijn kop dan moet hij die hebben :lol:
@E+Bkadett wrote: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; Als mijn zoon die zit kiepert hij zijn spaarpot op zijn kop dan moet hij die hebben :lol:
M miesgeri Komt hier geregeld 27 feb 2013 #560 dit heb ik in frankrijk eens gedaan met opel kadett E met kettingslot aan hek gebonden wel open gebroken en doorverbonden maar niet weg konden vakantie wel voortzetten (na reparatie van contactslot)
dit heb ik in frankrijk eens gedaan met opel kadett E met kettingslot aan hek gebonden wel open gebroken en doorverbonden maar niet weg konden vakantie wel voortzetten (na reparatie van contactslot)