M Makko Loopt hier de deur plat 9 nov 2012 #383 @PeterNoFear wrote: Gevonden op 9gag Hahaha, met airbag?
S soepkiepe Forumbewoner 9 nov 2012 #384 mag hopen voor hem dat ie dan voorzichtig tegen de stoepen op gaat haha
B bassie16V Komt hier geregeld 11 nov 2012 #389 @turbootje wrote: Die is goed... :jerry :jerry :jerry
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 13 nov 2012 #394 @soepkiepe wrote:belgie.... zegt genoeg toch? :jerry :jerry :jerry en een vrouw.. als ze nog blond was geweest..... :jerry :jerry
@soepkiepe wrote:belgie.... zegt genoeg toch? :jerry :jerry :jerry en een vrouw.. als ze nog blond was geweest..... :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 16 nov 2012 #396 nja, ook nog ff 1 die niet met dat onderwerp te maken heeft.. nou ja... niet helemaal in ieder geval, al zullen vele de oldtimers hier in zien
nja, ook nog ff 1 die niet met dat onderwerp te maken heeft.. nou ja... niet helemaal in ieder geval, al zullen vele de oldtimers hier in zien
M miesgeri Komt hier geregeld 20 nov 2012 #398 de sint is aangekomen :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 20 nov 2012 #399 @mies&geri wrote: Mijn collega vertelde mij dat deze al "tig" jaren oud was maar hij misste nog 1: Hitler is in het Chinees: Hang Kreng Hang :jerry Die moest er nog bij zei mn collega dus bij deze gedaan :thumbup Rik
@mies&geri wrote: Mijn collega vertelde mij dat deze al "tig" jaren oud was maar hij misste nog 1: Hitler is in het Chinees: Hang Kreng Hang :jerry Die moest er nog bij zei mn collega dus bij deze gedaan :thumbup Rik
A astraTD Forumbewoner 20 nov 2012 #400 @Senatorman wrote: Hahaha dit heb ik ook een keer geprobeerd, dan met me hond op me rug.. Helaas was dit iets voor paar tellen wou ze eraf :jerry
@Senatorman wrote: Hahaha dit heb ik ook een keer geprobeerd, dan met me hond op me rug.. Helaas was dit iets voor paar tellen wou ze eraf :jerry