D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 12 dec 2012 #445 awesome!!! -offtopic @ PetrolHead jou avatar is BADASS :thumb
P petrolhead Loopt hier de deur plat 12 dec 2012 #446 @DMLB ceo wrote:awesome!!! -offtopic @ PetrolHead jou avatar is BADASS :thumb Thanks, Vond het wel leuk zo met de naam erin. king:
@DMLB ceo wrote:awesome!!! -offtopic @ PetrolHead jou avatar is BADASS :thumb Thanks, Vond het wel leuk zo met de naam erin. king:
S soepkiepe Forumbewoner 14 dec 2012 #448 :wtf :wtf :wtf :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry 41. Steek met een jetski de Grote Oceaan over
:wtf :wtf :wtf :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry 41. Steek met een jetski de Grote Oceaan over
S soepkiepe Forumbewoner 14 dec 2012 #449 zet google eens in beeld. typ dan in.. Google Gravity I’m feeling lucky als hij onder in zie zoekbalk al staat. klik dan helemaal rechts op die tekst, ik doe ene gok staat daar, daar ff op klikken. dan f 2 tellen wachten.
zet google eens in beeld. typ dan in.. Google Gravity I’m feeling lucky als hij onder in zie zoekbalk al staat. klik dan helemaal rechts op die tekst, ik doe ene gok staat daar, daar ff op klikken. dan f 2 tellen wachten.
S soepkiepe Forumbewoner 14 dec 2012 #450 zijn er nog meer, dat het beeld op de kop staat, of dat ie ineens helemaal scheef staat. zal dalijk wel ff kijken als ik die nog weer kan vinden
zijn er nog meer, dat het beeld op de kop staat, of dat ie ineens helemaal scheef staat. zal dalijk wel ff kijken als ik die nog weer kan vinden
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 dec 2012 #451 @soepkiepe wrote:zet google eens in beeld. typ dan in.. Google Gravity I’m feeling lucky als hij onder in zie zoekbalk al staat. klik dan helemaal rechts op die tekst, ik doe ene gok staat daar, daar ff op klikken. dan f 2 tellen wachten. Tering, het werkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry Rik
@soepkiepe wrote:zet google eens in beeld. typ dan in.. Google Gravity I’m feeling lucky als hij onder in zie zoekbalk al staat. klik dan helemaal rechts op die tekst, ik doe ene gok staat daar, daar ff op klikken. dan f 2 tellen wachten. Tering, het werkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 dec 2012 #452 Ha, doe deze link nog een keer in het ingestorte googlebalk, druk op enter en kijk, er komen meer dingen bij hahaha. Rik
Ha, doe deze link nog een keer in het ingestorte googlebalk, druk op enter en kijk, er komen meer dingen bij hahaha. Rik
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 16 dec 2012 #453 hou dan de linker muisknop ingedrukt op een link of knopje, en je kan ook nog gaan gooien.
T theunm Loopt hier de deur plat 16 dec 2012 #454 :wors :wors volgens mij is je tank dan een beetje klein
S soepkiepe Forumbewoner 22 dec 2012 #457 @Gerrit78 wrote:Jezus... wat droog :jerry :jerry als de lamp nat was geweest was ie gaan roken, met een beetje pech geknapt als de schakelaar nat was geweest had je kortsluiting gehad en was de lamp niet eens gaan branden. dus tuurlijk is ie droog! :jerry :jerry :jerry
@Gerrit78 wrote:Jezus... wat droog :jerry :jerry als de lamp nat was geweest was ie gaan roken, met een beetje pech geknapt als de schakelaar nat was geweest had je kortsluiting gehad en was de lamp niet eens gaan branden. dus tuurlijk is ie droog! :jerry :jerry :jerry
G Gerrit78 Komt hier geregeld 22 dec 2012 #458 Maar als die nat was geweest dan hadden ze in vuur en vlam gestaan voor elkaar :jerry :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 22 dec 2012 #459 ja, maar dan had de vonk wel eerst moeten overslaan. :sleeping :wtf -offtopic :jerry :jerry :jerry