Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja dat had ik al gezien dat heeft mij ook aan het denken gezet, maar als ik zo een facelift astra en één van voor de facelift naast mekaar zet zie ik in de motorkap geen verschil mischien toch maar is passen en meten.
Koplampen zijn hetzelfde, heb 2 weken geleden nog koplampen in gebouwd die zowel in een 2005 als in een 2009 Astra H passen.
Toch twijfel ik over de motorkap. Omdat de bumper veel spitser is is de grille ook spitser en daardoor zou de bovenkant van de grille ook nog wel eens anders qua vorm kunnen zijn dan de pre-facelift grille.
Is overigens zeer makkelijk zelf te controleren als je een facelift grille weet te bemachtigen.
@Juffer1 wrote:Koplampen zijn hetzelfde, heb 2 weken geleden nog koplampen in gebouwd die zowel in een 2005 als in een 2009 Astra H passen.
Toch twijfel ik over de motorkap. Omdat de bumper veel spitser is is de grille ook spitser en daardoor zou de bovenkant van de grille ook nog wel eens anders qua vorm kunnen zijn dan de pre-facelift grille.
Is overigens zeer makkelijk zelf te controleren als je een facelift grille weet te bemachtigen.
De schermen zijn meen ik wel exact hetzelfde.
Ik heb toendertijd een OPC voorbumper met bijpassende gril geplaatst,die zijn beide een stuk spitser,maar passen gewoon hoor met je motorkap