S stefanDTI Loopt hier de deur plat 3 sep 2008 #221 Iemand tom tom gegevens voor die parkeerplaats in hazeldonk? Je moet afslag Hazeldonk west pakken als je vanuit breda komt gereden over de A16. (op dat bord staat trouwens ook dat er een mac is. Tot morgen !
Iemand tom tom gegevens voor die parkeerplaats in hazeldonk? Je moet afslag Hazeldonk west pakken als je vanuit breda komt gereden over de A16. (op dat bord staat trouwens ook dat er een mac is. Tot morgen !
M misaborg Post best veel 3 sep 2008 #222 Hazeldonk west, i got it! See ya'll tomorrow :thumbup Gr. Willem
H H-400 Loopt hier de deur plat 3 sep 2008 #224 Ik ga proberen voor Hazeldonk, als ik het niet haal, zowiezo tot bij Opel-Antwerpen!
S stillekracht Komt hier geregeld 3 sep 2008 #225 ik neem aan dat een gedeelte van ons in colone richting GM Belgium gaan ?
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 3 sep 2008 #226 ik neem aan dat een gedeelte van ons in colonne richting GM Belgium gaan ? Iedereen die op hazeldonk mee verzamelt , rijdt mee in de colonne richting opel België. gr stefan.
ik neem aan dat een gedeelte van ons in colonne richting GM Belgium gaan ? Iedereen die op hazeldonk mee verzamelt , rijdt mee in de colonne richting opel België. gr stefan.
S stillekracht Komt hier geregeld 3 sep 2008 #227 das fijn, hoef ik niet m'n tom tom uit het vet te halen
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 3 sep 2008 #228 ik neem nog een aantal route beschijvingen mee. en het is niet zo moeilijk we hoeven maar 2 keer af te slaan.
ik neem nog een aantal route beschijvingen mee. en het is niet zo moeilijk we hoeven maar 2 keer af te slaan.
T TonSR Loopt hier de deur plat 4 sep 2008 #229 Mogen we al vertrekken???? Tcat Effe SR zijn comp (mis)bruiken....
A adam222 Komt weleens kijken 4 sep 2008 #230 origineel gepost door TonSR Mogen we al vertrekken???? Tcat Effe SR zijn comp (mis)bruiken.... Van mij wel Waar kom je vandaan uit rdam ? woon er vlakbij dus misschien kunnen we alvast meeten en dan naar hazaldonk rijden ?
origineel gepost door TonSR Mogen we al vertrekken???? Tcat Effe SR zijn comp (mis)bruiken.... Van mij wel Waar kom je vandaan uit rdam ? woon er vlakbij dus misschien kunnen we alvast meeten en dan naar hazaldonk rijden ?
E EddyReuneker Post best veel 4 sep 2008 #231 Wij zijn er klaar voor hier! Zo de kadett even volgooien en even snel door de wasstraat halen en dan richting hazeldonk! Tot straks allen!:wors
Wij zijn er klaar voor hier! Zo de kadett even volgooien en even snel door de wasstraat halen en dan richting hazeldonk! Tot straks allen!:wors
A adam222 Komt weleens kijken 4 sep 2008 #232 ik ga er nu ook vandoor :jerry tot straskking: niet te hard rijden iedreen anders:vertag
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 4 sep 2008 #234 Ik ben er ook zo vandoor tot straks mensen ! :thumbup
H H-400 Loopt hier de deur plat 4 sep 2008 #236 Ik ben al eventjes terug, voor mij was het maar "achter de hoek". Ik vond het een mooie ervaring, van blikke plaat naar een afgewerkte wagen. Nogmaals m'n dank naar stefanDTI voor de organisatie en om me d'r bij te nemen.
Ik ben al eventjes terug, voor mij was het maar "achter de hoek". Ik vond het een mooie ervaring, van blikke plaat naar een afgewerkte wagen. Nogmaals m'n dank naar stefanDTI voor de organisatie en om me d'r bij te nemen.
M MMark16v Lid 4 sep 2008 #237 Yep, het was tof om dit een keer te hebben gezien. Bedankt voor de goeie avond. :thumbup
A adam222 Komt weleens kijken 4 sep 2008 #238 Ik ben ook weer thuis Het was echt een geweldige ervaring die je gewoon een keer mee gemaakt moet hebben Thnx iedreen voor de leuke avond en wachtend op de :kewlpics
Ik ben ook weer thuis Het was echt een geweldige ervaring die je gewoon een keer mee gemaakt moet hebben Thnx iedreen voor de leuke avond en wachtend op de :kewlpics
S stillekracht Komt hier geregeld 4 sep 2008 #239 Ook wij zijn weer thuis, foto's van de mac & zo Hee Eddy !!! volgens mij wordt de het belooftde biertje een cerveza or a beer!!
Ook wij zijn weer thuis, foto's van de mac & zo Hee Eddy !!! volgens mij wordt de het belooftde biertje een cerveza or a beer!!
N Nick-GSI Hoort bij de inboedel 4 sep 2008 #240 zo ben ook weer thuis. Vond het een geslaagde dag. Op naar de volgende fabriek! Zal mijn pics morgen plaatsen. @ h 400 erg mooie manta :thumbup
zo ben ook weer thuis. Vond het een geslaagde dag. Op naar de volgende fabriek! Zal mijn pics morgen plaatsen. @ h 400 erg mooie manta :thumbup