Extreem vieze lucht in de auto

Misschien dat het toch een gebruikersprobleem van me was. Liet de koppeling te lang in als ik niet vooruit kwam. Ik laat de koppeling nu vlugger los en geef maar gas in de 1. Beetje link maar goed je moet wat als je niet vooruit komt met die sneeuw. Alleen koppeling laten opkomen in de sneeuw lijkt me niet verstandig.

Ik merk dat de vieze lucht wordt veroorzaak door de koppeling te lang in te houden. Dit kan met parkeren gebeuren maar ook als ik een lekker sprintje wil maken tot aan de begrenzer. De auto krijgt dan een extreem vieze lucht in de auto.

Maar het moet toch mogelijk zijn om met deze auto eens een keer lekker snel te accelereren? Dus tegen de begrenzer aan (rode lijn).

Ik merk dat de vieze lucht wordt veroorzaak door de koppeling te lang in te houden. Dit kan met parkeren gebeuren maar ook als ik een lekker sprintje wil maken tot aan de begrenzer. De auto krijgt dan een extreem vieze lucht in de auto.

Maar het moet toch mogelijk zijn om met deze auto eens een keer lekker snel te accelereren? Dus tegen de begrenzer aan (rode lijn).

Terug
Naar boven