@.B4R7. wrote:@basss27 wrote:
Welke banden ga jij monteren Bart? Heb je foto's bekeken, volgensmij heb je 195 50 15 eronder? Dat heb ik ook nodig.
Ik zit zelf te denken aan de Uniroyal Rainsport 3. Schijnen enorme plakkers te zijn in zowel droog als regen. Daarnaast lekker betaalbaar met 40 euro per bandje.
Ik heb nog niet gezocht naar banden.Kan ook nog wel wat tijd overheen gaan. Heb nu inderdaad 195/50/15, maar zit te denken om een iets dunnere of plattere band te kiezen.
175/50/15 ofzo lijkt me het mooiste, en ben ik ook eindelijk van schrapende achterbanden af (Ik heb nu ET-35 en bumpstops tussen mijn achterveren maar alsnog lopen mijn achterbanden aan met 2 man achterin). Maar minder oppervlak is minder grip bij droog weer. 195/45/15 lijkt me ook wel wat.
Het zijn allebei minder gangbare maten, ik ga me daar binnenkort pas op concentreren. Misschien wordt het wel gewoon weer 195/50/15
Dat komt denk ik omdat jouw velgen veel verder naar buiten staan dan standaard opel velgen (ET49)
Ik heb geen schroefset meer maar 40mm rondom verlaging. Ik rij op 175-50-15 nu, maar eigenlijk ziet dat er niet uit. Veel te klein en een behoorlijk gat in de wielkast. Vult helemaal niet mooi.