R rinus747 Komt hier geregeld 22 sep 2011 #1 Ik kom er ineens achter dat ik geen Junior Member meer ben maar "gewoon" Member. Feestje king: lol.....voel me nog steeds een beetje een groentje. Waar heb ik dat aan te danken? Of WIE moet ik daar voor danken? Groeten Rinus
Ik kom er ineens achter dat ik geen Junior Member meer ben maar "gewoon" Member. Feestje king: lol.....voel me nog steeds een beetje een groentje. Waar heb ik dat aan te danken? Of WIE moet ik daar voor danken? Groeten Rinus
G GTS Power Hoort bij de inboedel 26 sep 2011 #2 van harte dan maar :thumb mischien ook tot over de 3000
G GTS Power Hoort bij de inboedel 26 sep 2011 #3 van harte dan maar :thumb mischien ook tot over de 3000
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 26 sep 2011 #4 @DeMeistah wrote:Je kan ook kiezen om dit niet in Te koop gevraagd te zetten maar in Slap geouwehoer +1
@DeMeistah wrote:Je kan ook kiezen om dit niet in Te koop gevraagd te zetten maar in Slap geouwehoer +1
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 26 sep 2011 #5 @DeMeistah wrote:Je kan ook kiezen om dit niet in Te koop gevraagd te zetten maar in Slap geouwehoer +1
@DeMeistah wrote:Je kan ook kiezen om dit niet in Te koop gevraagd te zetten maar in Slap geouwehoer +1
T trashmetal Forumbewoner 27 sep 2011 #6 Zul je toch flink moeten planken (posten) wil je hem inhalen hahaha Gefeliciteerd dat je als 55+er van de naam junior af bent LOL Gr. Mario
Zul je toch flink moeten planken (posten) wil je hem inhalen hahaha Gefeliciteerd dat je als 55+er van de naam junior af bent LOL Gr. Mario
T trashmetal Forumbewoner 27 sep 2011 #7 Zul je toch flink moeten planken (posten) wil je hem inhalen hahaha Gefeliciteerd dat je als 55+er van de naam junior af bent LOL Gr. Mario
Zul je toch flink moeten planken (posten) wil je hem inhalen hahaha Gefeliciteerd dat je als 55+er van de naam junior af bent LOL Gr. Mario
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 27 sep 2011 #8 Ik denk dat allemaal Wim-v6 nastreven Maar gefeliciteerd dan maar he
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 27 sep 2011 #9 Ik denk dat allemaal Wim-v6 nastreven Maar gefeliciteerd dan maar he
S soepkiepe Forumbewoner 22 sep 2011 #10 dan help ik je aan je volgende ontdekking klik gebruikerspaneel... klik forum instellingen.. en ontdek hoe je sommige dingen nog NIET ontdekt hebt :jerry (nu maar hopen dat je ontdekt wat ik bedoel met wat je nog niet ontdekt hebt :hmmz )
dan help ik je aan je volgende ontdekking klik gebruikerspaneel... klik forum instellingen.. en ontdek hoe je sommige dingen nog NIET ontdekt hebt :jerry (nu maar hopen dat je ontdekt wat ik bedoel met wat je nog niet ontdekt hebt :hmmz )
S soepkiepe Forumbewoner 22 sep 2011 #11 dan help ik je aan je volgende ontdekking klik gebruikerspaneel... klik forum instellingen.. en ontdek hoe je sommige dingen nog NIET ontdekt hebt :jerry (nu maar hopen dat je ontdekt wat ik bedoel met wat je nog niet ontdekt hebt :hmmz )
dan help ik je aan je volgende ontdekking klik gebruikerspaneel... klik forum instellingen.. en ontdek hoe je sommige dingen nog NIET ontdekt hebt :jerry (nu maar hopen dat je ontdekt wat ik bedoel met wat je nog niet ontdekt hebt :hmmz )
R rinus747 Komt hier geregeld 22 sep 2011 #12 Elke dag ontdek ik iets nieuws.....soms is het nuttig.....soms iets minder Het forum zegt me: "Het is nu 22 sep 2011 10:00 pm" maar windows zegt me "het is 11:00 pm", en het is ook echt 11:00pm. Is het forum al aan winterslaap begonnen?
Elke dag ontdek ik iets nieuws.....soms is het nuttig.....soms iets minder Het forum zegt me: "Het is nu 22 sep 2011 10:00 pm" maar windows zegt me "het is 11:00 pm", en het is ook echt 11:00pm. Is het forum al aan winterslaap begonnen?
R rinus747 Komt hier geregeld 22 sep 2011 #13 Elke dag ontdek ik iets nieuws.....soms is het nuttig.....soms iets minder Het forum zegt me: "Het is nu 22 sep 2011 10:00 pm" maar windows zegt me "het is 11:00 pm", en het is ook echt 11:00pm. Is het forum al aan winterslaap begonnen?
Elke dag ontdek ik iets nieuws.....soms is het nuttig.....soms iets minder Het forum zegt me: "Het is nu 22 sep 2011 10:00 pm" maar windows zegt me "het is 11:00 pm", en het is ook echt 11:00pm. Is het forum al aan winterslaap begonnen?
R rinus747 Komt hier geregeld 22 sep 2011 #14 soepkiep :thumb Ik heb TWEE dingen ontdekt Ik kan Moscow als locatie kiezen en dan klopt alles weer (voor vandaag tenminste) Maar ik kan ook kiezen voor Amsterdam (Central Europe).....en kiezen dat ik zomertijd verreken wil hebben Nog effe en ik ben Gold Member ....lol
soepkiep :thumb Ik heb TWEE dingen ontdekt Ik kan Moscow als locatie kiezen en dan klopt alles weer (voor vandaag tenminste) Maar ik kan ook kiezen voor Amsterdam (Central Europe).....en kiezen dat ik zomertijd verreken wil hebben Nog effe en ik ben Gold Member ....lol
R rinus747 Komt hier geregeld 22 sep 2011 #15 soepkiep :thumb Ik heb TWEE dingen ontdekt Ik kan Moscow als locatie kiezen en dan klopt alles weer (voor vandaag tenminste) Maar ik kan ook kiezen voor Amsterdam (Central Europe).....en kiezen dat ik zomertijd verreken wil hebben Nog effe en ik ben Gold Member ....lol
soepkiep :thumb Ik heb TWEE dingen ontdekt Ik kan Moscow als locatie kiezen en dan klopt alles weer (voor vandaag tenminste) Maar ik kan ook kiezen voor Amsterdam (Central Europe).....en kiezen dat ik zomertijd verreken wil hebben Nog effe en ik ben Gold Member ....lol
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 23 sep 2011 #16 Je kan ook kiezen om dit niet in Te koop gevraagd te zetten maar in Slap geouwehoer
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 23 sep 2011 #17 Je kan ook kiezen om dit niet in Te koop gevraagd te zetten maar in Slap geouwehoer