Y yvesc Lid 12 apr 2012 #1 hoi, Ik ben een opel rijden in hart en nieren. Heb er al enkele gehad maar geen enkel kapot gereden. Mijn paradepaardje was me astra f gsi. 2.0 8V. Hier heb ik een prachtige tijd mee gehad Nu heb ik een opel vivaro. greetzz en veilige rit
hoi, Ik ben een opel rijden in hart en nieren. Heb er al enkele gehad maar geen enkel kapot gereden. Mijn paradepaardje was me astra f gsi. 2.0 8V. Hier heb ik een prachtige tijd mee gehad Nu heb ik een opel vivaro. greetzz en veilige rit