jaspersroosens
Komt weleens kijken
hallo,
ik ben jasper en woon in lommel en heb al even een opel corsa b uit 1997.
hoop dat ik hier op het form iets kan bij leren ;d
dit zijn wat foto's.
ik ben jasper en woon in lommel en heb al even een opel corsa b uit 1997.
hoop dat ik hier op het form iets kan bij leren ;d
dit zijn wat foto's.