S Snaak Lid 1 jan 2012 #1 Hoi mensen, Ik ben Snaakie en ik rij nu ongeveer 3 jaar in een opel astra 1.6 16v uit 1999. Ik had wat kleine vraagjes en dingetjes die ik wilde weten,dus vandaar mijn aanmelding. Mvg Snaak
Hoi mensen, Ik ben Snaakie en ik rij nu ongeveer 3 jaar in een opel astra 1.6 16v uit 1999. Ik had wat kleine vraagjes en dingetjes die ik wilde weten,dus vandaar mijn aanmelding. Mvg Snaak