K KoosV Lid 1 jul 2011 #1 Hallo allemaal, Ik heet Koos en ben bezit van een mooie Vectra GTS 3.2 V6 uit 2005. Hiervoor heb ik ook div. Vectra's gereden met een iets kleinere motor.
Hallo allemaal, Ik heet Koos en ben bezit van een mooie Vectra GTS 3.2 V6 uit 2005. Hiervoor heb ik ook div. Vectra's gereden met een iets kleinere motor.
E Edvries Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #2 Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric.
E Edvries Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #3 Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric.
K KoosV Lid 1 jul 2011 #4 @Edvries wrote:Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric. Bedankt, foto's volgen nog maar ben er nog niet helemaal uit hoe je deze moet plaatsen. Grt, Koos
@Edvries wrote:Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric. Bedankt, foto's volgen nog maar ben er nog niet helemaal uit hoe je deze moet plaatsen. Grt, Koos
K KoosV Lid 1 jul 2011 #5 @Edvries wrote:Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric. Bedankt, foto's volgen nog maar ben er nog niet helemaal uit hoe je deze moet plaatsen. Grt, Koos
@Edvries wrote:Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric. Bedankt, foto's volgen nog maar ben er nog niet helemaal uit hoe je deze moet plaatsen. Grt, Koos
E Edvries Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #6 je mag ze ook mailen naar edvries75@hotmail.com dan gooi ik ze er ff voor je op, no problem!
E Edvries Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #7 je mag ze ook mailen naar edvries75@hotmail.com dan gooi ik ze er ff voor je op, no problem!
K KoosV Lid 1 jul 2011 #8 @Edvries wrote:je mag ze ook mailen naar edvries75@hotmail.com dan gooi ik ze er ff voor je op, no problem! Het is geluk om een foto'te plaatsen, maar bedankt voor het aanbod.
@Edvries wrote:je mag ze ook mailen naar edvries75@hotmail.com dan gooi ik ze er ff voor je op, no problem! Het is geluk om een foto'te plaatsen, maar bedankt voor het aanbod.
K KoosV Lid 1 jul 2011 #9 @Edvries wrote:je mag ze ook mailen naar edvries75@hotmail.com dan gooi ik ze er ff voor je op, no problem! Het is geluk om een foto'te plaatsen, maar bedankt voor het aanbod.
@Edvries wrote:je mag ze ook mailen naar edvries75@hotmail.com dan gooi ik ze er ff voor je op, no problem! Het is geluk om een foto'te plaatsen, maar bedankt voor het aanbod.
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #11 Welkom hier en veel veilige kilometers gewenst met je veccie. Greetz Roel met een C
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #13 Welkom hier en veel veilige kilometers gewenst met je veccie. Greetz Roel met een C
C CALIBRA4x4TURBO Komt hier geregeld 2 jul 2011 #18 Welkom! Lijkt wel of er steeds meer v6 drivers hier komen! :thumbup
C CALIBRA4x4TURBO Komt hier geregeld 2 jul 2011 #19 Welkom! Lijkt wel of er steeds meer v6 drivers hier komen! :thumbup
W Walt2 Lid 2 jul 2011 #20 @KoosV wrote:@Edvries wrote:Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric. Bedankt, foto's volgen nog maar ben er nog niet helemaal uit hoe je deze moet plaatsen. Grt, Koos Welkom Koos, Ook ik ben hier pas en ben ook aan het kijken hoe ik foto's moet plaatsen..ben er ook nog niet helemaal uit.. hahahaha Als je het weet...laat even weten...
@KoosV wrote:@Edvries wrote:Heey welkom Koos. Veel plezier hier op t forum! en :kewlpics graag. Groet, Eric. Bedankt, foto's volgen nog maar ben er nog niet helemaal uit hoe je deze moet plaatsen. Grt, Koos Welkom Koos, Ook ik ben hier pas en ben ook aan het kijken hoe ik foto's moet plaatsen..ben er ook nog niet helemaal uit.. hahahaha Als je het weet...laat even weten...