O osmanta Lid 24 jun 2011 #41 @osmanta wrote:@osmanta wrote:@louwe 16 klepper wrote:@osmanta wrote:@Black Magic wrote:en wat is daarop uw antwoord antwoord op?? ik denk op de vraag naar meer plaatjes :thumb :thumb je weet nu je toch hoe t moet :jerry :thumb :thumb ik zal het proberen
@osmanta wrote:@osmanta wrote:@louwe 16 klepper wrote:@osmanta wrote:@Black Magic wrote:en wat is daarop uw antwoord antwoord op?? ik denk op de vraag naar meer plaatjes :thumb :thumb je weet nu je toch hoe t moet :jerry :thumb :thumb ik zal het proberen
B Black Magic Loopt hier de deur plat 25 jun 2011 #42 echt een mooie manta hoop hem een keer te bewonderen op een meeting veel plezier ermee en bedankt voor de foto's
echt een mooie manta hoop hem een keer te bewonderen op een meeting veel plezier ermee en bedankt voor de foto's
B Black Magic Loopt hier de deur plat 25 jun 2011 #43 echt een mooie manta hoop hem een keer te bewonderen op een meeting veel plezier ermee en bedankt voor de foto's
echt een mooie manta hoop hem een keer te bewonderen op een meeting veel plezier ermee en bedankt voor de foto's
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 25 jun 2011 #44 Kijk, das nog eens een DIKKE Manta. :thumb :wors
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 25 jun 2011 #45 Kijk, das nog eens een DIKKE Manta. :thumb :wors
O osmanta Lid 25 jun 2011 #46 @louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van
@louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van
O osmanta Lid 25 jun 2011 #47 @louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van
@louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 27 jun 2011 #48 @osmanta wrote:@louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van Dat wordt nog knap zoeken als je een mooie wilt hebben de meeste zijn allemaal doorgezakt of zit scheuren in
@osmanta wrote:@louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van Dat wordt nog knap zoeken als je een mooie wilt hebben de meeste zijn allemaal doorgezakt of zit scheuren in
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 27 jun 2011 #49 @osmanta wrote:@louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van Dat wordt nog knap zoeken als je een mooie wilt hebben de meeste zijn allemaal doorgezakt of zit scheuren in
@osmanta wrote:@louwe 16 klepper wrote:mooie wagen hoor :thumb ik moet wel ff wennen aan die "kale" kont (geen achterklepspoiler) maar zo misstaat hem ook niet :thumb andere banden is slecht aan te komen in deze maat wel mooie mattig wielen :thumbup ik dacht aan drie delige spoiler maar nog even wachten remmen is belangerijker.. banden vooral achter banden zijn nieuw gelukkig ik heb prijzen even opgezocht ik schrok er van Dat wordt nog knap zoeken als je een mooie wilt hebben de meeste zijn allemaal doorgezakt of zit scheuren in
R rpjverhoev Post best veel 28 jun 2011 #50 Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene
Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene
R rpjverhoev Post best veel 28 jun 2011 #51 Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene
Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene
O osmanta Lid 28 jun 2011 #52 @rpjverhoev wrote:Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene hallo rene over spoiler ben ik er nog niet uit ik heb ook geen haast.. mischien komen elkaar tegen wie weet..
@rpjverhoev wrote:Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene hallo rene over spoiler ben ik er nog niet uit ik heb ook geen haast.. mischien komen elkaar tegen wie weet..
O osmanta Lid 28 jun 2011 #53 @rpjverhoev wrote:Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene hallo rene over spoiler ben ik er nog niet uit ik heb ook geen haast.. mischien komen elkaar tegen wie weet..
@rpjverhoev wrote:Eindelijk weer een Manta erbij in Tilburg.."join the club mate"... Het is misschien wel gaaf om er juist geen achterklepspoiler aan te hangen.. Mocht je vragen hebben, kom gerust eens langs gescheurd met je bak, ik zal niet ver van je af wonen.. Groetjes Rene hallo rene over spoiler ben ik er nog niet uit ik heb ook geen haast.. mischien komen elkaar tegen wie weet..
O osmanta Lid 27 aug 2011 #54 wie o wie kan mij helpen aan goede carterpan 2.0e ?? mvg osman .. 0624298634
O osmanta Lid 27 aug 2011 #55 wie o wie kan mij helpen aan goede carterpan 2.0e ?? mvg osman .. 0624298634